دبیر ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی خبر داد

آماده سازی ۸۰ مدرسه در تبریز برای اسکان مسافران نوروزی

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰:۴۸
کد خبر: ۹۷۰۸۷
آماده سازی ۸۰ مدرسه در تبریز برای اسکان مسافران نوروزی
تراب محمدی از آماده سازی 80 مدرسه در تبریز برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان شرقی با بیان این مطلب افزود: این تعداد مدرسه نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: با اعلام آمادگی کامل آموزش و پرورش استان، بیش از هزار و 500 كلاس درس آذربایجان شرقی، تمامی مسافران نوروزی مراجعه كننده را از تمام اقشار اسكان می دهد.


محمدی اظهار داشت: طبق روال سال های گذشته، مدارس استان هیچ محدودیتی در پذیرش افراد نخواهد داشت و در تعطیلات نوروز پذیرای خانواده های فرهنگی و عادی خواهند بود.

وی همچنین از ارائه خدمات توسط هتل آپارتمان ها در نوروز امسال به گردشگران خبر داد و گفت: با توجه به احساس نیازی كه طی سال های اخیر در این زمینه احساس می شد، تعدادی هتل آپارتمان دارای امكانات رفاهی برای ارائه و اجاره در ایام نوروز امسال آماده سازی و بهره برداری شده است.

دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجان شرقی با اشاره به بازسازی هتل ها در آستانه نوروز گفت: تعدادی از هتل های استان مانند ایران ،پارک، تبریز، گسترش و چند هنل دیگر اتاق ها و سالن های خود را افزایش داده و نسبت به بهبود فضای سبز و بهسازی محیط اقدام كرده اند.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان یادآور شد: چهار هتل دیگر نیز در سطح استان در حال ساخت است كه برای فصل گردشگرپذیر تابستان آماده بهره برداری خواهند شد.

محمدی افزود: این چهار هتل در شهرستان های تبریز، كلیبر، جلفا و مراغه قرار دارند كه با بهره داری از آنها بیش از 500 تخت به مجموعه هتل های استان اضافه خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز