معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

استکبار در جنگ اقتصادی نیز از ایران شکست می‌خورد

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۳۳۴۲
استکبار در جنگ اقتصادی نیز از ایران شکست می‌خورد
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: استکبار در جنگ اقتصادی نیز از ملت ایران اسلامی شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ارومیه، سید جواد محمودی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی امروز در مراسم بهره برداری از سالن چند منظوره دانشگاه آزاد اسلامی بوکان گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تداوم خصومت و دشمنی خود با آرامان‌های ملت ایران را به عرصه جنگ اقتصادی تغییر داده‌اند و تصور می‌کنند که می‌توانند حرکت عظیم و رو به تعالی نظام مقدس اسلامی را متوقف سازند.
 
محمودی افزود: دشمنان، غافل از این هستند که ملت بزرگ ایران اسلامی امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس با اتحاد و یکپارچگی خود و با پیروی از رهبرفرزانه انقلاب پیروز این میدان نبرد خواهند بود.
 
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس غیور مردان ایران در نیروهای نظامی با مجاهدت‌های خود میدان نبرد با دشمن صفحات زرینی را از دفاع نیروهای حق در مقابل باطل به ثبت رسانده‌اند.
 
در ادامه این مراسم فرماندار بوکان نیز با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در عمران و سازندگی شهرستان بوکان گفت: دردولت‌های نهم و دهم و با توجهات خاص مقام عالی استان و تخصیص اعتبارات فراوان، شهرستان بوکان به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

حسن عباسی گفت: در شهرستان بوکان علاوه بر توسعه فضاهای ورزشی در روستاها سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان سه برابر افزایش یافته است.

وی از ایجاد پنج سالن ورزشی دیگر در مدارس شهر بوکان خبرداد و افزود: با افتتاح این سالن‌ها جوانان این شهرستان به فضاهای ورزشی بیشتری دست پیدا خواهند کرد.

این سالن در زمینی به مساحت 2650 مترمربع شامل سالن ورزشی، خوابگاه و ساختمان اداری است وبرای ساخت آن مبلغ 900میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفر خود به شهرستان بوکان از مجتمع‌های آماده افتتاح مسکن مهر بوکان بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز