مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

تعداد سازمان‌های مردم نهاد پیشگیری از اعتیاد در آذربایجان غربی افزایش یافت

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۲۰۶
تعداد سازمان‌های مردم نهاد پیشگیری از اعتیاد در آذربایجان غربی افزایش یافت
مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی از افزایش تعداد سازمان‌های مردم نهاد پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، راضیه خدادوست مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی در این ارتباط گفت:براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تعداد سازمان‌های مردم نهاد پیشگیری از اعتیاد تا پایان سال جاری به 20 نهاد خواهد رسید.

او افزود:از جمله استراتژی‌های امور پیشگیری بهزیستی، برون سپاری فعالیت‌ها و واگذاری آن به بخش خصوصی، شریک یابی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها، نظارت بر مراکز دولتی و تشویق به تشکیل تشکل‌های مردم نهاد در راستای اهداف پیشگیرانه و اخذ مجوزهای مربوطه است.

وی با بیان اینکه جلب، جذب و هدایت مشارکت‌های مردمی به سمت فعالیت‌های پیشگیرانه و بهره گیری از منابع درون و برون سازمانی و استفاده از خرد جمعی و دیدگاه اجتماع محور به عنوان یکی از رویکردهای فعالیت‌های این نهاد مطرح است، تصریح کرد: چهار تیم محلی اجتماع محور در هفت ماهه سال جاری به ثبت رسیده و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری تعداد سازمان‌های مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد به 20 نهاد می‌رسد.  

خدادوست تقویت و توسعه سازمان‌ها را در راستای سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد دانست و ابراز امیدواری کرد تا با تقویت این سازمان‌ها، زمینه تعمیم و توسعه اقدامات پیشگیرانه جهت ریشه کنی پدیده اعتیاد فراهم گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز