استاندار آذربایجان غربی:

ارتباط مسوولان با روحانیون تضمین کننده راه صحیح خدمت است

۱۳۹۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۹۸۲
ارتباط مسوولان با روحانیون تضمین کننده راه صحیح خدمت است
استاندار آذربایجان غربی تعامل و ارتباط مسوولان با روحانیون را تضمین کننده حرکت صحیح در مسیر خدمت رسانی به مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی در دیدارهای جداگانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و همچنین نماینده مردم استان در مجلس خبرگان با ارایه گزارشی از مجموعه اقدامات دولت در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در استان، تاکید کرد: تعامل و ارتباط مدیران و مسوولان با روحانیون، تضمین کننده حرکت صحیح در مسیر خدمت رسانی به مردم است.

جلال زاده همچنین در این دیدارها با اشاره به تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور و تغییراتی که در تخصیص اعتبارات به استان‌ها رخ داده است ضروری است ضمن صرفه جویی در مصارف جاری، در ارتباط با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیز بر اساس اولویت بندی عمل کنیم.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر در بحث ذخیره سازی اقلام ضروری و کالاهای اساسی هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و اقلام اساسی به اندازه کافی برای تامین مایحتاج مردم در استان ذخیره شده است.
 
استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به مساجد، حوزه‌ها و مراکز دینی را از اولویت‌های دولت نهم و دهم عنوان کرد و گفت: در سال گذشته و در سال جاری برای احداث، گسترش، بازسازی و مرمت مراکز دینی و مذهبی استان اعتبارات خوبی هزینه شده است و امیدواریم که این روند همچنین ادامه یابد.
 
جلال زاده همچنین با اشاره به تاکید رییس جمهور در مورد توسعه کشاورزی در کشور گفت: با توجه به تاکید ویژه رییس جمهور در رابطه با لزوم توسعه کشاورزی در کشور، اعتباری بالغ بر 500 میلیارد تومان برای توسعه بخش کشاورزی استان طی سال گذشته و جاری اختصاص داده شده است که میزان اعتبار و تسهیلات ظرفیت خوبی را برای این حوزه ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در دیدار با مقام عالی استان گفت: فعالیت‌های استاندار آذربایجان غربی در این استان بسیار رضایت بخش و چشمگیر است و امیدواریم که با تدبیرات لازم، مشکلات این استان در بخش‌های مختلف رفع شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسنی در ادامه تاکید کرد: اتحاد بین دولت و ملت، مسوولین و ائمه جمعه و همچنین علما و مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط فعلی از بالاترین ضرورت‌ها در کشور و استان است.
 
آیت الله قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان نیز در این دیدار از زحمات و تلاش‌های استاندار آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه توجه به مسایل دینی و فرهنگی استان تقدیر کرد.
 
بر پایه این گزارش معاونین عمرانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و امنیتی و انتظامی استاندار، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه استانداری، مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملكرد و امور حقوقی استانداری و مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری در این دیدارها مقام عالی استان را همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز