با حضور استاندار آذربایجان غربی:

طرح تفصیلی شهر مهاباد در كمیسیون ماده ۵ استان به تصویب رسید

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۳:۰۲
کد خبر: ۱۶۹۵۱۱
طرح تفصیلی شهر مهاباد در كمیسیون ماده ۵ استان به تصویب رسید
سعادت گفت: رشد و توسعه شهرها باید متناسب با اصول و ضوابط شهرسازی و همچنین با توجه به طرح‌های جامع و تفصیلی صورت گیرد.

به گزارش برنا از ارومیه به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی در جلسه كمیسیون ماده 5 استان كه با حضور مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، بهادری معاون امور عمرانی استاندار، مدیركل دفتر فنی استانداری و مدیركل راه و شهرسازی استان برگزار شد، طرح تفصیلی شهر مهاباد به تصویب رسید.

مهندس سعادت در این جلسه كه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد اظهار نمود: رشد و توسعه شهرها باید متناسب با اصول و ضوابط شهرسازی و همچنین با توجه به طرح های جامع و تفصیلی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و همچنین دستگاههای مربوطه انتظار می‌رود كه در نهادینه نمودن رعایت قوانین و ضوابط شهرسازی در ساخت و ساز مساكن بخصوص در بحث بلندمرتبه سازی تلاش ها و تدابیر لازم را بكار گیرند.

استاندار آذربایجان غربی با تاكید بر لزوم حفظ فضاهای سبز، اراضی كشاورزی و باغات در شهرها نیز گفت: قصد و اراده شوراهای اسلامی و شهرداری ها باید بر حفظ و عدم تغییر كاربری فضاهای سبز و باغات در شهرها استوار باشد.

وی همچنین تاكید كرد: جلوگیری از تفكیك های غیرمجاز اراضی در شهرها از دیگر مواردی است كه باید در دستور كار شهرداری ها قرار گیرد.

در ادامه این جلسه طرح افزایش تراكم ساختمانی در شهر میاندوآب نیز توسط مهندس مشاور طرح، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب ارائه شد كه با موافقت اعضاء مورد تصویب قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز