فرماندار خوی اعلام کرد

طرح نظارت بر هتل‌ها توسط اکیپ‌های بازرسی در خوی

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۰:۱۹
کد خبر: ۱۶۹۵۱۴
طرح نظارت بر هتل‌ها توسط اکیپ‌های بازرسی در خوی
فرماندار خوی گفت: طرح نظارت بر هتل‌ها توسط اکیپ‌های بازرسی خوی نوروز امسال اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، غلام‌حسین عماری اظهار کرد: طرح نظارت بر هتل‌ها و مسافرخانه‌ها توسط اکیپ‌های بازرسی در شهرستان خوی انجام می‌گیرد.

وی افزود: این طرح در آستانه نوروز و با هدف بازرسی و نظارت بر ارائه خدمات مراکز و موسسه‌های گردشگری از جمله واحدهای اقامتی، اماکن پذیرایی و میان‌راهی، مجتمع‌های گردشگری و هتل‌ها اجرا می‌شود.

فرماندار خوی خاطرنشان کرد: در این طرح نحوه ارائه خدمات به گردشگران، رعایت بهداشت واحدهای پذیرایی، همخوانی نرخ‌ها با ارائه خدمات، کم‌فروشی و گران‌فروشی و همچنین رعایت موازین اخلاقی از سوی گروه‌های نظارتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

عماری ادامه داد: در این طرح نظارتی چهار گروه ناظر شامل کارشناس گردشگری، نمایندگان جامعه اماکن پذیرایی، مراکز اقامتی و اتاق صنفی دفاتر خدماتی و پذیرایی بین‌راهی به صورت متناوب تا 15 فروردین سال 93 بر نحوه عملکرد این مراکز نظارت می‌کنند.

فرماندار خوی تصریح کرد: این بازرسی‌ها با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشکده علوم پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و فرماندهی نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

وی گفت: بیش از 50 واحد پذیرایی بین راهی، چایخانه سنتی و مراکز اقامتی، هتل و هتل رستوران شهرستان خوی در این طرح مورد بازرسی مستمر قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز