مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو:

راه‌اندازی منطقه آزاد ماکو، عامل مهمی در زدودن چهره مظلومیت منطقه است

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۷۳۵۵۹
راه‌اندازی منطقه آزاد ماکو، عامل مهمی در زدودن چهره مظلومیت منطقه است
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: راه اندازی این منطقه آزاد، عامل مهمی در زدودن چهره مظلومیت شهرستانهای شمالی آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی، حسین فروزان در جمع مردم بازرگان افزود: تمام سعی و تلاش مدیران منطقه آزاد به ارائه خدمات مطلوب، معطوف شده است چرا که باید چهره مظلومیت منطقه را از بین برد.

وی اضافه کرد: وجود ظرفیت های منطقه آزاد نظیر گمرک، معادن، زمین های مستعد کشاورزی می تواند این بخش را به قطب اقتصادی در استان تبدیل کند.

وی اظهار کرد: متاسفانه تا به حال از ظرفیت های موجود برای توسعه منطقه ماکو بهره کامل برده نشده ولی در تلاش هستیم با حمایت های کامل استاندار آذربایجان غربی و با مدیریت صحیح در توسعه و اشتغالزایی در منطقه و استان موثر باشیم.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد استفاده از استعدادهای سرشار معنوی و مادی کشور ادامه داد: توجه به زیرساخت ها از جمله فرودگاه و جاده و زمینه سازی برای حضور سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال و استفاده از نیروهای زبده می تواند ظرفیت و استعداد موجود در منطقه را بیش از پیش نمایان کند.

در این نشست صمیمی تعدادی از مردم مسائل و مشکلات شهر بازرگان را مطرح کردند.

نظر شما