صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار رافائل اورتگا عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون جهانی كاراته با استتاندار آذربایجان غربی

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۸۵۹۵۷
دیدار رافائل اورتگا عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون جهانی كاراته با استتاندار آذربایجان غربی
عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون جهانی كاراته و رئیس فدراسیون كاراته جمهوری اسلامی با استاندار آذربایجان غربی به مناسبت مسابقات بین المللی کاراته دیدار کرد.

به خبرنگار برنا از ارومیه، صبح امروز رافائل اورتگا مدرس و عضو ارشد كمیته داوران فدراسیون جهانی كاراته و علیرضا سمندر رئیس فدراسیون كاراته جمهوری اسلامی ایران در آستانه برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی كاراته در ارومیه با استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفتگو كردند.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار ضمن قدردانی از حضور رافائل اورتگا و رئیس فدراسیون كاراته كشور در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه گفت: استان آذربایجان غربی دارای ظرفیت و پتانسیل های زیادی در رشته های مختلف ورزشی است و امروز در آستانه تبدیل شدن به یكی از قطب های ورزشی كشور است.

سعادت با بیان اینكه استان آذربایجان غربی مهد والیبال كشور است، افزود: رشته ورزشی والیبال در این استان بسیار محبوب و طرفداران و هواداران زیادی دارد و نام استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه در این رشته ورزشی در دنیا شناخته شده است.

وی در ادامه گفت: در سایر رشته های ورزشی مانند كاراته نیز ورزشكاران برجسته ای در استان آذربایجان غربی فعالیت می‌كنند كه امیدواریم با توجه و عنایت ویژه فدراسیون جهانی كاراته بتوانیم اقدامات خوبی را در جهت رشد و اعتلای سطح كاراته استان انجام دهیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین به برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی كاراته در ارومیه اشاره كرد و گفت: برگزاری این مسابقات مهم در ارومیه فرصت خوبی برای شناساندن ظرفیت های استان است و امیدواریم بتوانیم این مسابقات را در تقویم مسابقات جهانی فدراسیون كاراته به نام استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه به ثبت برسانیم.

رافائل اورتگا عضو ارشد فدراسیون جهانی كاراته نیز در این دیدار از اعضای ستاد برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی كاراته در ارومیه به‌ویژه استاندار آذربایجان غربی به‌عنوان رئیس این ستاد تقدیر كرد و گفت: شهر ارومیه ظرفیت خوبی در برگزاری مسابقات بین المللی دارد و این ظرفیت و پتانسیل باید در سطح دنیا معرفی شود.

وی در ادامه با بیان اینكه كشور ایران در رشته ورزشی كاراته در میان 5 كشور اول دنیا قرار دارد، اضافه كرد: برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی كاراته در ارومیه و حضور مربیان و داوران برجسته جهانی در این مسابقات، بی تردید فرصت خوبی برای توسعه و رشد كاراته ایران به‌ویژه استان آذربایجان غربی خواهد بود.

اورتگا همچنین گفت: امروز ورزشكاران و مربیان ایرانی در رشته های مختلف ورزشی بخصوص كاراته در دنیا شناخته شده هستند و نام ایران بعنوان یكی از سرآمدان ورزش كاراته در جهان مطرح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز