صبح امروز صورت گرفت:

استقبال استاندار، مسئولان و مردم استان از ˝محسن شادی˝ مدال آور بازیهای آسیایی

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۹:۰۱
کد خبر: ۲۲۵۷۵۹
استقبال استاندار، مسئولان و مردم استان از ˝محسن شادی˝ مدال آور بازیهای آسیایی
˝محسن شادی˝ قهرمان روئینگ بازی های آسیایی 2014 اینچئون صبح امروز (سه شنبه) در میان استقبال مردم، استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار وارد ارومیه شد.

"محسن شادی" قهرمان روئینگ بازی های آسیایی 2014 اینچئون صبح امروز (سه شنبه) در میان استقبال مردم، استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و معاون برنامه ریزی استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استان وارد فرودگاه بین المللی ارومیه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا آذربایجان غربی، محسن شادی در بدو ورود به فرودگاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که همچون بازیهای گوانگجو بار دیگر توانستم با مدال طلای بازیهای اینچئون به میهن اسلامی ایران باز گردم و مطمئن بودم که همه هم استانی ها و به ویژه اعضای خانواده ام بی صبرانه منتظر ورودم به ارومیه و سپس زادگاهم نقده هستند.

وی افزود: مسابقات نسبت به دوره قبل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و رقابت شدیدی بین بازیکنان وجود داشت و من قبل از مسابقات شدیدا نگران حریف هندی بودم ولی دیدیم که روئینگ سوار کره جنوبی نیز آمده بود که مدال طلا را از من بگیرد که خوشبختانه این چنین نشد.

شادی افزود: مدت دو ماه است که کاملا از خانواده ام دور بودم و تمرینات خوبی در کشور چین داشتم که می توان گفت من 70 درصد میزان آمادگی خود را از اردوی خارج از کشور کسب کردم.

وی ادامه داد: کسب این مدال ها و عناوین قهرمانی رفته رفته کار ما را سنگین تر و توقعات مردم را بالاتر می برد و مطمئنا باید برای آینده و حضوری موفق در رقابتهای جهانی و المپیک برزیل تلاش بیشتری انجام داد. .

گفتنی است، محسن شادی در فینال رقابتهای تک نفره سنگین وزن روئینگ بازی های اینچئون، حریفان خود از هندوستان، ازبکستان، کره جنوبی، اندونزی و قزاقستان را با رکورد 7 دقیقه و 5 ثانیه و 66 صدم ثانیه پشت سر گذاشت و به عنوان قهرمانی رسید.

در این رشته قایقرانان کشورهای کره جنوبی و هندوستان به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

شادی در بازی های آسیایی 2010 گوانکجوی چین نیز مدال طلای تک نفره سبک وزن روئینگ ایران را کسب کرده بود و این دومین مدال طلای شادی در بازی های آسیایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز