انتصاب نخستین زن به عنوان معاون فرماندار؛

معاون جدید برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری ماکو و بخشدار جدید بازرگان معرفی شدند

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۲:۰۹
کد خبر: ۲۳۳۵۱۸
معاون جدید برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری ماکو و بخشدار جدید بازرگان معرفی شدند
مراسم معارفه معاون جدید برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ماکو و بخشدار جدید بازرگان با حضور فرماندار ماکو و مدیر کل سیاسی استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از ماکو ، مراسم معارفه معاون جدید برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ماکو و بخشدار جدید بازرگان در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره دو منطقه آزاد ماکو و با حضور فرماندار ماکو و مدیران منطقه آزاد ماکو و مسئولان ترتیب یافت و خانم ایران قربانی به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری ماکو و خیراله ماهری به عنوان بخشدار بخش بازرگان معرفی و از تلاشهای ولی شیرزاده معاون سابق فرماندار که به افتخار بازنشستگی نائل و صادق حسنلویی بخشدار سابق بخش بازرگان قدردانی شد.

مصطفوی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجانغربی در این مراسم وحدت در کشورمان را بزرگترین عامل و قدرت ملت در برابر تمام زورگوییها و یاوه گوییهای استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: وحدت تمام اقوام در کشور جمهوری اسلامی ایران نمونه است.

وی با بیان اینکه وحدت اقوام درجمهوری اسلامی میتواند به عنوان الگویی در جهان مطرح شود افزود: اصل وحدت در نظام جمهوری اسلامی رمز موفقیت در تمام کارهای دولتمردان است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندار اعتدال، انتقاد پذیری، آستانه تحمل و رعایت حقوق شهروندان و زنان را از مهمترین ماموریت دولت برای خدمت به مردم نام برد.

شاهین علی زاده سرپرست فرمانداری ماکو هم در این مراسم با ارائه گزارش از اجرای طرحهای عمرانی گفت : امسال از محل اعتبارات تملک دارائیها برای شهرستان ماکو70 میلیارد و 840 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با این اعتبار 78 طرح عمرانی در این شهرستان اجرا می شود افزود: چهار طرح از این طرحها ملی استانی شده بوده که برای این طرحها تاکنون 71 درصد اعتبارات برای اجرای آنها جذب شده است.

علیزاده همچنین خاطرنشان ساخت: از محل اعتبارات بودجه 180 برای این شهرستان 16 میلیارد و 230 میلیون ریال اختصاص یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز