در هشتاد و نهمین جلسه شورای تامین مسكن و حمل و نقل استان؛

آخرین وضعیت مساكن مهر استان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی مورد بررسی قرار گرفت

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۹:۴۸:۳۱
کد خبر: ۲۳۸۶۲۶
آخرین وضعیت مساكن مهر استان با حضور استاندار آذربایجان‌غربی مورد بررسی قرار گرفت
آخرین وضعیت پروژه های مسكن مهر استان و روند پیشرفت خدمات روبنایی و زیربنایی این مساكن با حضور استاندار آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.

در هشتاد و نهمین جلسه شورای تامین مسكن و حمل و نقل استان آذربایجان غربی، آخرین وضعیت پروژه های مسكن مهر استان و روند پیشرفت خدمات روبنایی و زیربنایی این مساكن با حضور استاندار آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برنا استانداری آذربایجان غربی، مهندس سعادت در این جلسه كه ظهر امروز با حضور معاون امور عمرانی استاندار، اعضای شورای تامین مسكن و حمل و نقل استان و نمایندگان تعاونی های مسكن مهر استان در محل استانداری برگزار شد بر تسریع در روند اجرایی پروژه های مسكن مهر استان تاكید كرد و خواستار هماهنگی دستگاههای متولی در جهت رفع مسائل و مشكلات موجود در این پروژه‌ها شد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار كرد: پروژه مسكن مهر با هدف خانه دار شدن اقشار كم درآمد جامعه آغاز شد اما متاسفانه بعلت ناصحیح بودن روش های اجرایی و عملیاتی آن، امروز این طرح ها با مسائل و مشكلات مختلفی روبرو شده‌اند كه درصدد هستیم با برگزاری جلسات مستمر و تلاش و همت مسئولان استان این مشكلات را برطرف كنیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاكید بر عدم توقف مراحل اجرایی طرح های مسكن مهر استان اضافه كرد: مساكن مهر استان باید هر چه سریعتر تكمیل و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

سعادت همچنین گفت: فضاهای كاربری سایت های مسكن مهر استان توسط اداره كل راه و شهرسازی آماده واگذاری است لذا دستگاههای اجرایی كه خواستار اجرای طرح های آموزشی، ورزشی و سایر طرح ها در این سایت ها هستند اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

مدیركل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت فیزیكی مساكن مهر استان پرداخت و گفت: در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیكی در پروژه‌های مسكن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر استان 85.23 درصد است.

محبت خواه همچنین میانگین پیشرفت فیزیكی پروژه های مسكن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان را 86 درصد عنوان كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز