روزانه ۴۷۰ تن زباله در ارومیه جمع‌آوری می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۰:۲۷
کد خبر: ۶۴۳۷۵
روزانه ۴۷۰ تن زباله در ارومیه جمع‌آوری می‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه از جمع آوری روازنه 470 تن زباله از این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد ستارپور، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: یک دستگاه جاروی مکانیکی و ماشین آتش نشانی اطفای حریق با هزینه ای بالغ بر 380 میلیون تومان برای شهرداری خریداری شده است.

وی با بیان اینکه جمع آوری روزانه زباله شهری و دفع آن یکی از وظایف مهم شهرداری است افزود: حوزه خدمات شهری در 5 بخش ستادی، بهداشت شهری، حفظ و گسترش فضا های سبز و مبلمان شهری و انتظام بخشی و افزایش ضریب ایمنی شهر و حمل و نقل و ترافیک اقدامات شاخصی انجام داده است.

او افزود: در راستای تکمیل طرح مکانیزاسیون خدمات شهری نصب 1300 عدد مخزن زباله در سطح شهر و خرید یک دستگاه جاروی مکانیکی و تعداد 7 دستگاه پرس کن زباله در سه ماهه اول سال جاری خریداری شده است.

ستارپور از برنامه ریزی جهت عقد قرارداد خرید 2 دستگاه جاروی مکانیکی و یک دستگاه مخزن شهری از شرکت های سازنده خبر داد و افزود: در بخش بهداشت شهری این معاونت اقدام به رفت و روب بیش از 1250 هکتار از معابر عمومی به صورت روزانه می نماید که بر این اساس روزانه 470 تن زباله از مناطق تجاری و مسکونی جمع آوری می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اتمام مطالعه طرح جامع پسماندهای شهری را بخش دیگری از اقدامات این حوزه عنوان و اظهار کرد: افزایش تعداد سرویس های بهداشتی سطح شهر ،لایروبی بستررودخانه شهرچایی در سمت پارک ائللرباغی و ساماندهی محل دفن دائمی زباله درنازلو و اطلاع رسانی و آموزش شهروندان از طریق چاپ بروشور، آگهی و نصب بنر در سطح شهر بخشی دیگر از خدمات این معاونت در حوزه بهداشت امور شهری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز