نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در دیدار با معاون رییس جمهور

مردم و علما از اهداف خدمتگزارانه دولت حمایت می‌کنند

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۵:۲۴
کد خبر: ۷۰۰۰۲
مردم و علما از اهداف خدمتگزارانه دولت حمایت می‌کنند
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در سفر خود به آذربایجان‌غربی پنجشنبه شب با حجت الاسلام حسنی، نماینده ولی فقیه در استان دیدار كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسنی در این دیدار ضمن اعلام حمایت علما و عموم مردم از اهداف خدمتگزارانه دولت گفت: مردم و روحانیت باید در راه اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و تقویت آن دولت دهم را همراهی و پشتیبانی نمایند.

در ادامه این دیدار معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور نیز با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از دولت، نقش علما و روحانیت در آگاه سازی مردم را بسیار تعیین كننده دانست.

لطف الله فروزنده با ارایه گزارشی از اقدامات دولت در زمینه های مختلف گفت: هدفمندی یارانه و اجرای طرح مسكن مهر برای جوانان و دفاع از حق مسلم جمهوری اسلامی ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای از جمله اقدامات بسیار بارز دولت خدمتگزار بوده است.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تقدیر از نقش امام جمعه ارومیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در منطقه گفت: حجت الاسلام حسنی در امنیت پایدار در استان نقش بسیار حساس و تعیین كننده ای داشته و دارند.

وحید جلال زاده افزود: احساس مسوولیت نماینده ولی فقیه در استان و رهنمودهای وی همیشه در منطقه راهگشا بوده و است.

معاون توسعه و مدیریت سرمایه انسانی رییس جمهوری به همراه معاونان خود برای شركت در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی بعد از ظهر روز پنجشنبه وارد ارومیه شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز