نخستین نمایشگاه صنایع كشاورزی و مواد غذایی البرز برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۱۵
نخستین نمایشگاه صنایع كشاورزی و مواد غذایی البرز برگزار می‌شود
رییس بازرگانی استان البرز گفت: نخستین نمایشگاه صنایع كشاورزی، مواد غذایی، شیرینی و شكلات- اگروفود البرز به مدت 5 روز از تاریخ 25 تا 29بهمن ماه در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، تیمور پورحیدری ضمن اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در 7 زیرگروه تخصصی كشاورزی، غذایی، نوشیدنی، شیرینی و شكلات، نان، محصولات رژیمی و صنایع مشترك بین آنها تعریف شده كه میزبان شركت های مرتبط خواهد بود.

وی افزود: موقعیت و جایگاه صنعتی استان البرز در صنایع غذایی و صنایع تبدیلی و همچنین نقش و سطح كمی و كیفی كشاورزی، آبیاری و باغبانی منطقه در سطح كلان كشور لزوم تعریف این نمایشگاه و اهمیت برگزاری آن را نشان می دهد.

پورحیدری همچنین در مورد زمان برگزاری نمایشگاه گفت: سعی شده زمان نمایشگاه طوری انتخاب شود که تداخلی با تقویم نمایشگاه های مشابه در سطح كشور نداشته باشد تا ضمن زمینه سازی برای حضور شركت های مرتبط، سال های آتی نیاز به تغییر زمان نباشد.

وی خاطر نشان كرد: نزدیكی زمان برگزاری نمایشگاه به سال جدید نیز از مزیت های آن می باشد و پیش بینی می شود مردم شریف استان، بازدید گسترده­ای از نمایشگاه داشته باشند.

نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی البرز به مدت 5 روز از تاریخ 25 تا 29 بهمن ماه در کرج، مهرویلا، میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.




نظر شما