مدیرکل ارشاد البرز در گفت‌وگو با برنا

احداث سایت دایمی نمایشگاه بین‌المللی از اولویت‌های مهم البرز است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۱
احداث سایت دایمی نمایشگاه بین‌المللی از اولویت‌های مهم البرز است
مدیر کل ارشاد استان البرز گفت: احداث سایت دایمی نمایشگاه بین‌المللی از الویت های مهم البرز است که باید در این سفر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، قادر آشنا در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در کرج گفت: نخستین سفر استانی احمدی نژاد به البرز دارای رویکردی فرهنگی است و در این راستا تعدادی طرح شامل پروژه های فرهنگی و عمرانی به هیأت دولت ارائه می شود.

وی افزود: این طرح ها در کارگروه فرهنگ و هنر که به صورت ویژه با حضور رییس جمهور تشکیل خواهد شد بررسی و به تصویب نهایی می رسد.

آشنا با برشمردن این طرح ها بیان داشت: تکمیل ساخت و احداث هفت فرهنگسرا از جمله این طرح هاست که همزمان با سفر رییس جمهور و هیأت دولت به منطقه ارائه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: ساخت تالار بزرگ شهر،‌ تئاتر شهر و موزه هنرهای معاصر را در این استان جمله دیگر طرح هایی است که نیازمند اعتبار است.

این مسوول تاکید کرد: اختصاص اعتبار لازم به منظور احداث سایت نمایشگاه های بین المللی در این استان نیز از طرح های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این سفر که باید در الویت قرار گیرد.

آشنا در پایان تصریح کرد: تجهیز و افزایش کانون های مساجد از دیگر اولویت های مهم ما در طرح های پیشنهادی به رییس جمهور و دولت خواهد بود.

نظر شما