جزییات سفر رییس جمهور به البرز اعلام شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۱
جزییات سفر رییس جمهور به البرز اعلام شد
استانداری البرز جزییات سفر رییس جمهور به کرج را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، دیدار عمومی رییس جمهور و هیأت همراه از 9 صبح از محل میدان شهدا تا میدان سپاه و زمین چمن مخابرات آغاز می شود و کلیه تمهیدات لازم به منظور ایجاد فضایی مناسب برای استقبال شهروندان از سوی استانداری و ستاد استقبال مردمی تاکنون فراهم شده است.

مراسم استقبال و سخنرانی دکتر احمدی نژاد تا ساعت 12 ظهر ادامه خواهد داشت و پس از آن شهروندان با توجه به امکانات و تدابیر اندیشیده شده توسط راهنمایی و رانندگی به مناطق خود عودت داده می شوند.

بنابراین گزارش از ساعت 14 کارگروه فرهنگ و هنر با رییس جمهور و هیأت دولت تشکیل جلسه می دهند.

در این جلسه با توجه به رویکرد فرهنگی سفر ریاست جمهوری اعتبارات ویژه فرهنگی برای استان در نظر گرفته می شود و تصمیم های کلان فرهنگی برای استان تدوین می شود.

پس از پایان این جلسه، جلسه هیأت دولت به منظور بررسی مصوبات پیشنهادی کلیه مدیران و فرمانداران مورد بحث قرار گرفته و نهایی می شوند که این جلسه یکی از مهم ترین بخش های این سفر به شمار می رود.

دیدار با منتخبان ایثارگران در ساعت 18 با حضور تعداد زیادی از ایثارگران و جانبازان همچنین نشست رییس جمهور با برگزیدگان و نخبگان ورزشی،‌ هنری،‌ ادبی و سایر عرصه ها در ساعت 20 انجام می شود.

با اتمام این جلسات،‌ جلسه شورای اداری استان با حضور هیأت دولت تشکیل می شود.

این گزارش می افزاید،همچنین تعدادی از اعضای دولت از روز سه شنبه (7 دی ماه) با سفر به شهرهای مختلف استان البرز، ضمن بررسی روند پیشرفت مصوبات دور اول و دوم سفرهای استانی دولت‌های نهم و دهم، مشكلات، كمبودها و راه‌های تسریع در روند اجرای مصوبات را در مناطق مختلف استان البرز پیگیری خواهند كرد.

مصطفی محمدنجار، وزیر كشور در شهرستان كرج و علی اكبر محرابیان وزیر صنایع و معادن در شهرستان نظرآباد حضور می‌یابند و در جریان مسایل و مشكلات این شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت.

نظر شما