با حضور معاون وزیر ورزش وجوانان؛

دفتر نمایندگی خبرگزاری برنا در استان البرز افتتاح شد

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۹۱۴
دفتر نمایندگی خبرگزاری برنا در استان البرز افتتاح شد
دفتر نمایندگی برنا در استان البرز با حضور محمدصادق اکبری معاون ساماندهی امور جوانان و سید جمال الدین حسینی مدیر عامل خبرگزاری برنا به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برنا، دفتر خبرگزاری برنا مرکز استان البرز دقایقی پیش در محل مجموعه ورزشی انقلاب با حضور محمدصادق اکبری معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان، سیدجمال الدین حسینی مدیرعامل خبرگزاری برنا و علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز افتتاح و از سایت برنا در البرز رونمایی شد.

محمدصادق اکبری با اشاره به نقش غیر قابل انکار رسانه‌ها در انتشار اخبار و وقایع روز گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه در هزاره سوم و عصر ارتباطات قرار داریم وجود رسانه‌های دیجیتال و اصحاب جراید کمک شایانی برای بالا بردن سطح اطلاعات اقشار ملت می‌کند.

وی همچنین افزود: سرعت، دقت و انتشار صحیح اخبار از خصوصیات مهم یک رسانه خصوصا سایت‌های خبری است وبا توجه به این مهم خبرگزاری برنا، به عنوان رسانه نسل جوان ایرانی رسالت سنگینی بردوش دارد و می‌تواند با انتشار به موقع اخبار و تهیه گزارش‌های روز با سوژه‌های مناسب به یکی از سایت‌های پربیننده کشور تبدیل شود.

اکبری با ابراز خشنودی از افتتاح این مرکز خبری در استان البرز گفت: با توجه به اینکه استان البرز در جوار پایتخت قرار دارد و از تنوع قومیت‌های مختلف سود می‌برد کار در این استان به مراتب سخ‌تر و و سنگین‌تر است، امیدآن دارم مسئولان این خبرگزاری با ارتباط تنگاتنگ با مسئولان و مراکز اداری استان خصوصا اداره کل ورزش و جوانان سایتی پویا و در خور نام استان را مدیریت کنند. 

گفتنی است؛ در حال حاضر در بین 16 استانی که با خبرگزاری برنا در حال همکاری هستند، استان البرز سومین استانی است که با افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری رسما فعالیت خود را آغاز کرده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز