امام جمعه فردیس در گفت‌وگو با برنا

شهرستان شدن فردیس مهمترین مطالبه شهروندان از رییس جمهور است

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۸
شهرستان شدن فردیس مهمترین مطالبه شهروندان از رییس جمهور است
حجت الاسلام علی اکبرایمانی گفت: مطالبات مردم فردیس سالیان متمادی است که مطرح می شود و بحث شهرستان شدن یکی از این مطالبات است که امیدواریم دراین سفر مصوب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام علی اکبرایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در کرج گفت: سفر سوم ریاست جمهوری به استان های مختلف سفر فرهنگی است چون این سفر اولین سفر رییس جمهور به استان البرزاست به طور یقین نقطه عطفی در ارتقای استان تثبیت مجموعه های اجرایی دراستان خواهدشد.

وی افزود: مطالبات مردم فردیس سالیان متمادی است که مطرح می شود و بحث شهرستان شدن یکی از این مطالبات است که امیدواریم دراین سفر مصوب شود.


امام جمعه فردیس کرج تصریح کرد: سال گذشته استان البرزی وجود نداشته تا بودجه ای برای آن درنظر گرفته شود از این رو انتظار داریم رییس جمهور و هیأت دولت در این سفر چرخه های دستگاه های اجرایی استان را به حرکت در آورند.

حجت الاسلام ایمانی افزود: لازم است 20درصد بودجه سفر فرهنگی به امور مذهبی از جمله حوزه های علمیه، مصلای نمازجمعه و مساجد تخصیص داده می شود.


این مسوول خاطرنشان کرد: منطقه فردیس کرج از قابلیت های و پتانسیلهای فوق العاده ای برخوردار است که باید با شناخت این پتانسیل ها به سمت ایجاد اشتغال و رونق منطقه گام برداشته شود.


وی در ادامه با اشاره به اولویت های منطقه فردیس ادامه داد: اختصاص بودجه برای احداث بیمارستان 200تختخوابی دولتی که دردور دوم سفر ریاست جمهورمصوب ومقرر شد، احداث مجتمع ورزشی چندمنظوره، تسریع دراحداث بزرگراه شهیدهمت جنوب شهرستان کرج، صدورمجوز آرامستان درمنطقه فردیس، و استقرار ادارات خدمات رسان دولتی در فردیس کرج از جمله مطالبات مردم این منطقه است.

حجت الاسلام ایمانی در پایان تاکید کرد: مردم فردیس کرج در مراسم استقبال ریاست جمهور کشورمان حضور خواهند داشت و این وظیفه اخلاقی ملی خودشان رابه درستی انجام خواهد داد و امید است سفر رییس جمهوری به البرز موجب توجه بیشتر به این منطقه و رفع مشکلات آن شود.

نظر شما