البرزنشینان در قدردانی از رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند

۱۳۸۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۴
البرزنشینان در قدردانی از رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند
شهردار کرج گفت: استقبال کم نظیر مردم البرز از رییس جمهور و هیات دولت نشان دهنده قدرشناسی مردم این منطقه از دولتمردانشان بود و به جرات می‌توان گفت البرزنشینان در این استقبال سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید علی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در البرز اظهار داشت: صبح امروز با وجود سرمای هوا مردم سربلند استان ساعت ها قبل از زمان اعلام شده برای استقبال از رییس جمهور و هیات دولت به خیابان های شهر آمدند و با حضور گرم خود شکوهی با عظمت را در تاریخ استان البرز خلق کردند.

وی افزود: حضور مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار کلانشهر کرج در مراسم استقبال و سخنرانی رییس جمهور باعث قوت قلب مسوولان استانی و کشوری شده و به طور حتم باعث توجه ویژه دولتمردان به مردم این منطقه می شود.

این مسوول تاکید کرد: اولین سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان تازه تاسیس البرز و مصوباتی که به برکت این سفر از آن مردم شده است باعث خواهد شد تا مسوولان گام های سریعتری را برای توسعه و آبادانی شهر بردارند.

وی توجه ویژه دكتر احمدی نژاد و هیات دولت به این استان را نوید بخش تسهیل و شتاب در توسعه منطقه و رفع محرومیت ها دانست.

شهردار کرج در ادامه از كلیه عوامل كمیته مردمی استقبال قدردانی و از پرسنل شهرداری كرج نیز به دلیل تلاش بی وقفه و شبانه روزی آنان برای برگزاری شایسته مراسم استقبال از رییس جمهور و هیات دولت تشکر کرد و گفت: همراهی و همدلی مردم در برگزاری این مراسم به مدیران نشان داد که باید هرچه بیشتر به این مردم فهیم خدمات رسانی کرد .

لازم به ذكر است همچنین شهرداری كرج طی روز های گذ شته با بسیج كلیه امكانات و عوامل خود ضمن مدد رسانی وی‍ژه به كمیته های استقبال و سازمان های میزبان هیات دولت، در طی دو مرحله آمادگی برای میزبانی، با نصب بنر های آگاهی دهنده در همه مناطق شهر كرج، نقش به سزایی در اطلاع رسانی صحیح به مردم ایفا كرده و با برنامه ریزی برای سهولت در تردد شهروندان به محل استقبال و بازگشت ایشان توانسته كارنامه موفقی از خود برجا بگذارد. همچنین پرسنل شهرداری بلافاصله پس از پایان مراسم استقبال و سخنرانی رییس جمهور، با حضور به موقع در محل نسبت به پاكسازی خیابان های منتهی به جایگاه اقدام كردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز