زریبافان در جمع خانواده های شهدای استان البرز

دشمنان نمی توانند هدفمندسازی یارانه ها را به چالش بکشند

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۱
دشمنان نمی توانند هدفمندسازی یارانه ها را به چالش بکشند
رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موفقیت اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در کشور گفت: دشمنان داخلی و خارجی نمی توانند این طرح را به چالش بکشند و مانع پیشرفت آن شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از استان البرز، "مسعود زریبافان" شامگاه سه شنبه در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران استان البرز، اظهار داشت: استان شهید پرور البرز با 6590 شهید، 16هزار جانباز و 1200 آزاده در حال حاضر یکی از استان هایی است که تعدادی زیادی ایثارگر به صورت مهمان ثابت و موقت در آن ساکن هستند.

وی افزود: در این جلسه به طور نمادین از تعدادی از همسران، پدران و مادران شهدای استان البرز توسط رییس جمهور تقدیر و نشان ایثار به آنها اعطا می شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: با اجرای چنین برنامه هایی یاد و نام شهدا که عزت و سربلندی کشور ما ناشی از ایثار آنهاست گرامی داشته می شود.

زریبافان در ادامه با اشاره به فتنه سال گذشته بیان داشت: در عاشورا و تاسوعای حسینی سال گذشته اتفاقاتی رخ داد که موجب شد مردم به خصوص خانواده های شهدا و ایثارگران به حرکت درآیند و حماسه 9 دی را بیافرینند و نسخه فتنه گران را بپیچند.

معاون رییس جمهور با پاسداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای این استان متذکر شد: مردم در راهپیمایی 9 دی سال گذشته نشان دادند که پیرو خط رهبری هستند و با این کار خواص را پشت سر گذاشتند.

وی اذعان داشت: در آن زمان مردم به خصوص رهبری در شرایطی قرار داشتند که بسیاری از روشنفکران، روشنفکرنما بودند و مسیرشان غیر از انقلاب بود و نظام را تشویق به حضور در جنگ و حمایت از متجاوزان کردند، اما مردم دیدند که رهبر فرزانه انقلاب چگونه با بصیرت و هوشیاری متجاوز را متجاوز خواندند و دیدید که این بصیرت چگونه کشور ما را از فتنه جدا کرد.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: این طرح طی کار کارشناسی که بیش از 5 سال در کشور طول کشید هم اکنون اجرا شده و هدف آن ارتقا بخش اقتصادی کشور است.

زریبافان خاطرنشان کرد: برخی با ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در جامعه این طرح را ناشدنی تلقی می کردند و می خواستند که با آبروی نظام بازی کنند.

وی گفت: این طرح هم اکنون در حال اجرا است و دشمنان نمی توانند آنرا به چالش بکشانند، اجرای این طرح باعث عزت و سربلندی نظام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز