هم زمان با حضور هیأت دولت در البرز

وزیر نیرو خواستار ایجاد شرایط لازم برای کوچک کردن دولت شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۴
وزیر نیرو خواستار ایجاد شرایط لازم برای کوچک کردن دولت شد
مجید نامجو گفت: روند کوچک شدن دولت در کشور ما آغاز شده و باید تداوم داشته باشد تا بتوانیم شاهد آثار مطلوب ناشی از کوچک کردن دولت در کشور باشیم و به این ترتیب از میزان مشکلات کنونی کاسته شود.

به گزارش خبرنگار برنا در کرج، مجید نامجو پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری ساوجبلاغ افزود: باید با ایجاد شرایط لازم تا حد ممکن به سمت هرچه کوچک تر کردن دولت پیش برویم.

وی ادامه داد: البته این روند در کشور ما آغاز شده و باید تداوم داشته باشد تا بتوانیم شاهد آثار مطلوب ناشی از کوچک کردن دولت در کشور باشیم و به این ترتیب از میزان مشکلات کنونی کاسته شود.

این مسوول بیان کرد: هرچه که قابل واگذار شدن به بخش خصوصی و مردم است، باید واگذار شود.

وی عنوان کرد: دولت کنونی، کاهش مشکلات در زمینه های مختلف را دنبال می کند که از میان این زمینه ها می توان به بخش های اشتغال، مسکن، بیمه، گمرک و بانک اشاره کرد ضمن اینکه هدفمند کردن یارانه ها نیز دنبال شد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع یارانه ها در خصوص حمل و نقل و صنایع به خوبی بررسی شده و دست اندرکاران این بخش ها نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

نامجو یادآور شد: مردم در خصوص کمک به اجرای بهینه طرح هدفمند کردن یارانه ها وارد عمل شده اند و باید مسوولان نیز تلاش های خود را برای افزایش اثربخشی این طرح بالا ببرند.

این مسئول افزود: کشور ما منابع خوبی را در زمینه های مختلف در اختیار دارد و با چنین وضعیتی نباید جزو مصرف کنندگان بزرگ کالاهای وارداتی در جهان باشیم.

وی عنوان کرد: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها آثار مطلوبی را به همراه دارد که بهینه کردن مصرف از این آثار مطلوب به شمار می آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز