مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز خبر داد:

توزیع ۱۲۰۰ بسته بهداشتی بین اتباع خارجی بی بضاعت

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۶۹۵۱۸
توزیع ۱۲۰۰ بسته بهداشتی بین اتباع خارجی بی بضاعت
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از توزیع یک هزار و 200 بسته بهداشتی در میان اتباع خارجی بی بضاعت خبر داد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز از توزیع یک هزار و 200 بسته بهداشتی در میان اتباع خارجی بی بضاعت خبر داد و گفت: با مشارکت كمیساریای سازمان ملل در امور پناهندگان و با نگاهی ویژه در خصوص رفع مشكلات اتباع خارجی حاضر در استان و بدنبال اجرای طرح ارتقاء بهداشت و سلامت اتباع خارجی، بسته های بهداشتی در میان آن‌ها توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا جعفری با بیان این مطلب در این باره اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و کاری این اداره كل توجه به وضعیت بهداشت و درمان خانواده‌های اتباع خارجی است، كه در راستای اجرای این طرح تعداد 1200 بسته بهداشتی مانند مایع دستشویی، صابون، حوله و لباس در بین اقشار آسیب پذیر اعم از بیماران خاص، زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای معلولیت جسمی و غیره توزیع شد.

وی گفت: بالا بردن سطح بهداشت فردی و محیطی خانواده‌های اتباع خارجی از اهداف اصلی و اولویت های این اداره است.

این مسئول در پایان سخنان خود بر تاثیر نیکوکاری در جامعه تاكید و گفت: اصولاً هر عمل نیک در خور شان انسانی روی نظر دیگران اثر می گذارد.

به گفته وی کمک به همنوع مستمند در فرهنگ عمومی جامعه تاثیر مثبت دارد که در اسلام هم به این امر تاکید شده است.

کمک به محرومان و نیکوکاری، پیام جاودانه همه ادیان الهی است.در این میان، دین اسلام، تنها مکتبی است که به شکلی کاملاً متعادل بر کمک به محرومان و مستضعفان تأکید دارد.

نظر شما