تدابیر اتوبوسرانی کرج برای پنجشنبه آخر سال

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۹۷۷۵
تدابیر اتوبوسرانی کرج برای پنجشنبه آخر سال
با تدابیر سازمان اتوبوسرانی کرج، کاروان زائران اهل قبور پنجشنبه آخر سال بدون دغدغه راهی ˝ بهشت سکینه ˝ می شوند.


با تدابیر سازمان اتوبوسرانی کرج، کاروان زائران اهل قبور پنجشنبه آخر سال بدون دغدغه راهی " بهشت سکینه " می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، نماینده سازمان اتوبوسرانی کرج در جلسه " ستاد استقبال از بهار " گفت: پنجشنبه آخر سال، طبق سنوات گذشته، اتوبوس های سازمان از ساعت 8:30 آماده سرویس دهی به زائرین اهل قبور می باشند.

حمیدرضا دلشاد از آمادگی سازمان اتوبوسرانی به منظور افزایش تعداد اتوبوس ها از مرکز شهر به بهشت سکینه خبرداد و افزود: در صورت نیاز ، امکان افزایش دو برابری این تعداد اتوبوس ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایاب و ذهاب زائرین در آخر هر هفته از ساعت 12:30 توسط اتوبوس های سازمان انجام می گیرد، این درحالیست که در پنجشنبه آخر سال این سرویس دهی از ساعت هشت و نیم شروع می شود.

دلشاد یادآور شد: ایاب و ذهاب زائرین تا زمانی که شهروندان در بهشت سکینه حضور دارند، انجام می گیرد.

تعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی

نماینده سازمان اتوبوسرانی کرج با اشاره به تعامل این سازمان با سازمان تاکسیرانی، عنوان کرد: این تعامل با هدف تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی و به منظور سرویس دهی مناسب به شهروندان و مسافران نوروزی صورت گرفته است.

دلشاد تاکید کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز به ویژه در مسیرهای منتهی به هسته مرکزی شهر برای سازمان اتوبوسرانی بسیار حائز اهمیت است که این سازمان با هماهنگی سازمان تاکسیرانی سعی در تحقق این مهم همچنین پیشگیری از کمبود وسایل نقیله عمومی در ایام تعطیلات نوروزی را دارد.

وی با اشاره به همزمانی اجرای طرح های مربوط به استقبال از بهار توام با اجرای طرح زوج و فرد بیان کرد: همزمان با اجرای این طرح که طبق پیش بینی های صورت گرفته از دهم ماه جاری صورت می گیرد، خدمات سازمان اتوبوسرانی نیز در دوره اجرای این طرح ترافیکی همگام با سیاست های طرح به شهروندان ارائه می شود.

کارواش اتوبوس ها هر 4 روز یکبار انجام می شود

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی کرج و حومه در ادامه عنوان کرد: کارواش و شستشوی اتوبوس های سازمان در پروسه زمانی هر چهار تا پنج روز از اقداماتی است که با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و میهمانان نوروزی انجام می گیرد.

دلشاد اظهارداشت: علاوه بر این اقدام ضدعفونی و نظافت داخل اتوبوس ها نیز طبق روال در دستور کاری سازمان اتوبوسرانی قرار دارد.

رنگ آمیزی 200 ایستگاه اتوبوس

نماینده سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در توضیح سایر برنامه های ویژه ایام نوروز این سازمان به اعضای کمیته استقبال از بهار گفت: بر این اساس رنگ آمیزی 200 ایستگاه غیرمکانیزه اتوبوس در اولویت برنامه های سازمان قرار گرفته است.

دلشاد با بیان اینکه، برای رنگ آمیزی این تعداد ایستگاه اتوبوس از پنج رنگ شاد و متناسب با ساختارهای زیباسازی استفاده می شود افزود: این طرح با هماهنگی سازمان زیباسازی اجرایی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز