۸۵ درصد از سبد کالای تخصیصی در استان البرز توزیع شد

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۶:۰۷
کد خبر: ۱۷۱۵۷۸
۸۵ درصد از سبد کالای تخصیصی در استان البرز توزیع شد
سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل اعلام کرد: حدود 90 درصد از سبد تخصیصی جذب و حدود 85 درصد نیز توزیع شده است.


سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل اعلام کرد: حدود 90 درصد از سبد تخصیصی جذب و حدود 85 درصد نیز توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، صمد بهزاد با بیان این مطلب اظهار داشت: مشمولین طرح دریافت سبد کالا در استان البرز حدود 311 هزار نفر بوده اند که 150 هزار نفر نیروهای مسلح و 161 هزار نفر کارمندان، کارگران، طلاب، دانشجویان، کمیته امداد بهزیستی و سایر اقشار هستند.

افزایش شبکه توزیع از 80 فروشگاه به 105 شعبه

وی افزایش شبکه توزیع در سطح استان البرز را از جمله تدابیر اتخاذ شده در این طرح عنوان کرد و گفت: شبکه توزیع از 80 فروشگاه به 105 شعبه شامل فروشگاه های امکان، اسکاد، رفاه، فرهنگیان و فروشگاه های منتخب افزایش داشته است.

بهزاد یادآور شد: تعداد دستگاه های فروش الکترونیک (pos) از 150 دستگاه به 200 دستگاه ارتقاء یافته است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز همچنین اعلام کرد: در این راستا میزان جذب کالا در استان البرز نیز حدود 285 هزار و 300 سبد بوده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت توزیع سبد کالای حمایتی رایگان دولت نیز گفت: از مرحله تأمین کالا، انبار، توزیع به موقع و همچنین نظارت بر نحوه توزیع آن در سطح استان البرز تا کنون بیش از 269 هزار 300 تن سبد کالا در استان توزیع شده است.

به گفته وی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری نیز به عنوان شبکه توزیع مکمل و به صورت داوطلبانه با توزیع بیش از 30 هزار سبد کالا در 17 بازار در سطح شهرستان کرج نقش مهمی در اجرای مطلوب طرح ایفا نموده است.

بهزاد در ادامه اعلام کرد: توزیع مرحله دوم سبدکالا ویژه بیمه شدگان تأمین اجتماعی و افراد با حقوق بالای 500 هزار تومان نیز از 12 اسفندماه آغاز شده است.

نظر شما