رئیس فدراسیون ورزش‌های همگان :

تشکیل شورای عالی ورزش همگانی/ البرز دارای قابلیت‌های بالایی در سطح ورزش است

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۹۶۱۳۴
تشکیل شورای عالی ورزش همگانی/ البرز دارای قابلیت‌های بالایی در سطح ورزش است
استان البرز، به معنای واقعی ایران کوچک و دارای قابلیت‌های بسیار بالا و ویژه‌ای در سطح ورزش کشور است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در نخستین مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی استان البرز گفت: استان البرز، به معنای واقعی ایران کوچک و دارای قابلیت‌های بسیار بالا و ویژه ای در سطح ورزش کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ امیر سرتیپ علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در نخستین مجمع انتخاباتی هیات البرز برگزاری مجمع انتخاباتی برای این استان را اتفاقی مبارک دانست و گفت: هیات ورزش های همگانی استان البرز همواره در رتبه عالی رده بندی هیات های کشور قرار داشته و با توجه به تعداد بالای ورزشکار در این استان و تازه تاسیس بودن آن اعتبار ویژه ای را برای البرز در نظر خواهیم گرفت.

وی با اشاره به سند چشم انداز توسعه ورزش همگانی در سطح کشور که حرکت به سوی ایرانی شاداب، سلامت و شاد است، افزود: در دیداری که سال گذشته با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) داشتیم ایشان نیز مفید و فرهنگ ساز بودن برگزاری برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی نظیر پیاده روی های خانوادگی را تائید کردند و لزوم توجه به این رشته و همگانی شدن رشته های دیگر برای استفاده اقشار مختلف جامعه را مورد تاکید قرار دادند.

مجد آرا از راه اندازی شورای عالی ورزش همگانی به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل ورزش و جوانان در آینده ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: ورزش همگانی، مدیریت همگانی می طلبد که ما باید با استفاده از توان و ظرفیت تمامی دستگاه ها این شعار را عملی کنیم و به تبیین، برنامه ریزی و اجرای طرح ها برای توسعه این مهم به خصوص در شهرستان‌ها بپردازیم.

این مسئول ادامه داد: آموزش علمی و به روز و فرهنگ سازی از طریق رسانه ها نیز از مهمترین مسائلی است که باید به آن نگاه ویژه ای داشت.

وی در پایان تصریح کرد: امکان استفاده از کلیه تجهیزات ورزشهای همگانی ارتش و فدراسیون برای ورزشکاران استان البرز وجود دارد که من نسبت به آن اعلام آمادگی می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز