مدیرکل ورزش و جوانان البرز خبر داد:

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ˝زندگی من˝ در البرز

۱۳۹۳/۰۳/۲۸ - ۱۶:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۹۶۴۷۳
برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ˝زندگی من˝  در البرز
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی و فرهنگی تحت عنوان ˝زندگی من˝ با جوایز 15 میلیون ریالی در استان البرز خبر داد.



 مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی و فرهنگی تحت عنوان "زندگی من" با جوایز 15 میلیون ریالی در استان البرز خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ رضا گل محمدی در این خصوص بیان کرد: از آنجا که فرهنگ اصیل ایرانی و هویت ایمانی ایرانیان زمینه ای است برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و از دیر باز ایران اسلامی با وجود مفاخر فرهنگی و عالمان و دانشمندان بزرگ خویش زمینه ساز توسعه فرهنگی در تمدن اسلامی بوده و سبك زندگی ایرانی اسلامی در جهت هویت بخشی و زمینه سازی تمدن اسلامی تاثیر بسزایی داشته است، كتاب مفاتیح الحیاه از نگاشته های فاخری است كه سبك زندگی اسلامی را برای فهم درست از زندگی ارائه كرده است که این كتاب گران سنگ تالیف حضرت آیت الله جوادی آملی بوده و به عنوان مرجع و منبع برگزاری این مسابقه است.

وی ادامه داد: مسابقه " زندگی من " با جوایز  15 میلیون ریالی در استان البرز و سراسر كشور با مشاركت اداره كل ورزش و جوانان استان البرز و سمن صدای آشنا و با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان با سبك زندگی اسلامی برگزار می گردد.

گفتنی است علاقمندان جهت شرکت در مسابقه "زندگی من" می توانند با ورود به صفحه سئوالات فقط عدد صحیح هر سئوال را بصورت پشت سرهم به سامانه پیامكی 3000573443 ارسال نمایند .
این مسابقه اینترنتی با ابتكار تالار گفتمان سمن صدای اشنا و جهت دو دوره زمانی طراحی گردیده که در پایان طی قرعه كشی به برندگان كارت هدیه 50 هزار تومانی اهداء ‌می گردد.
دور اول مسابقه از یکشنبه بیست و سوم خرداد ماه لغایت بیست و دوم تیرماه همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و دوره دوم از نیمه دوم ماه مبارك رمضان تا پایان این ماه خواهد بود .
آدرس اینترنتی جهت شركت در مسابقه :www.bodoh.ir

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز