معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز:

انتظار مردم از مسئولان خدمت صادقانه است

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۳۰۷۳۴
انتظار مردم از مسئولان خدمت صادقانه است
هجمه های سنگین دشمن در تمامی ابعاد سیاسیٰ؛ اقتصادی و فرهنگی به دلیل مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) بوده است که تاکنون راه به جایی نبرده اند.



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: مردم از مسئولان انتظار خدمت رسانی صادقانه را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا حجت الله ملاصالحی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان نظرآباد ضمن گرامیداشت سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات طی سخنانی اظهار داشت: هجمه های سنگین دشمن در تمامی ابعاد سیاسیٰ؛ اقتصادی و فرهنگی به دلیل مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) بوده است که تاکنون راه به جایی نبرده اند.

وی افزود: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی اقتدار و عزت و سهمی در افکارجهانیان دارد از برکت خون شهدا و تلاش و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

این مقام مسئول در ادامه از جایگاه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران سخن به میان آورد و گفت: مسئولیت در این نظام یک موهبت الهی است که با استفاده از آن افراد می توانند آخرت خود را تضمین کنند.

ملاصالحی گفت: مسئولان نباید پست و مقام را ابزار رسیدن به اهداف شخصی خود قرار دهند، مردم به مسئولان این نظام اعتماد کرده اند.

وی گشاده رویی را از مهم ترین ویژگی هایی یک مسئول دانست و گفت: مسئولان در برخورد با مردم باید گشاده رو باشند و با بداخلاقی مردم را از خود دور نکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز