امام جمعه شهر گرمدره :

نمایندگی ادارات در گرمدره ایجاد شود

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶:۵۹
کد خبر: ۲۶۹۳۲۶
نمایندگی ادارات در گرمدره ایجاد شود
اولین شرط برای آبادانی شهرها امنیت است،مادامی که امنیت وجود نداشته باشد مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...نیز تحت شعاع قرار می گیرد


امام جمعه شهر گرمدره پیگیری های جدی استاندار البرز را در رفع مشکلات مردم قابل توجه و ستودنی برشمرد.

«حجت الاسلام والمسلمین حسین رستمی شاهرودی» در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهر گرمدره که با حضور جمعی از مقامات برگزار شد، اظهار داشت: در طول 10 ماهه اخیر، با تلاش های صورت گرفته در شهرداری شاهد آبادانی و توسعه گرمدره بوده ایم.

وی تصریح کرد: استاندار البرز در طول این مدت با پیگیری های مستمر و جدی، همواره یاری گر مسئولان این شهر بوده اند.

امام جمعه شهر گرمدره با اشاره به سه شاخصه مهم شهرها، خاطرنشان کرد: اولین شرط برای آبادانی شهرها امنیت است،مادامی که امنیت وجود نداشته باشد مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...نیز تحت شعاع قرار می گیرد که خوشبختانه شاهد وجود امنیت در تمامی ابعاد هستیم.

*ضرورت ایجاد نمایندگی ادارات استان در گرمدره

حجت الاسلام و المسلمین حسین رستمی شاهرودی در ادامه با بیان اینکه پیشانی شهر کرج باید بیش تر مورد توجه قرار گیرد، از فقدان زیرساخت های اداری در این شهر اظهار گلایه کرد و گفت: در بحث ایجاد زیر ساخت ها فرهنگی با مشکلاتی مواجه هستیم، بالاخص در حوزه تشکیلات اداری نیز اغلب دستگاه ها در مرکز استان مستقر است و تعداد محدودی از ادارات در این شهر مستقر هستند.

*لزوم فراهم ساختن امکانات بهداشتی و درمانی

وی همچنین با تأکید بر ضرورت توسعه سرانه های بهداشت و درمان در گرمدره افزود:ایجاد مراکز درمانی یکی از مطالبات مردمی این شهر است که انتظار راه اندازی آن وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز