مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز

بازدیدهای عملی برای دانش‌آموزان بسیار مفید است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۰۹
بازدیدهای عملی برای دانش‌آموزان بسیار مفید است
حلیمی در همایش کارشناسان مراقبان و فعالان سلامت مدارس استان البرز گفت: مربیان بهداشت باید در بازدیدهای عملی و میدانی مفاهیم را جا بیندازند.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، اکبر حلیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در همایش کارشناسان مراقبان و فعالان سلامت مدارس استان البرز به مناسبت سومین روز از هفته سلامت در محل کانون امام علی(ع)، با اشاره به در رأس قرار داشتن مربیان بهداشت بعد از مدیر مدارس اظهارداشت: مربیان بهداشت برای دانش آموزان باید همایش ها، نشست ها و برنامه هایی را تدارک ببینند که به ارتقای مهارت های سلامتی آن ها کمک کند.

وی در ادامه افزود: ما باید پله ها و راهروهای مدارس را به گونه ای مدیریت کنیم که امنیت ایجاد شود و دانش آموزان در زنگ های تفریح و بازی دچار آسیب نشوند. 

حلیمی همچنین با تأکید براینکه بسیاری ازمفاهیم آموزش داده شده باید در بازدید عملی و میدانی برای دانش آموزان جا بیفتد و قابل لمس باشد گفت: مربیان باید بازدید از مراکز مختلف از جمله اورژانس را در دستور کار خود قرار دهند و مسایل را از نزدیک برای دانش آموزان قابل لمس کنند تا دانش آموزان هم توصیه ها را جدی تر بگیرند و دراین بازدیدها توضیح های لازم ارایه شود. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان با تأکید بر ارتقای مهارت ها به ویژه مهارت تندرستی برای دانش آموزان خاطر نشان کرد: در چند ساله اخیر وضعیت بهداشتی فضای عمومی دانش آموزان به وضعیت مطلوبی رسیده و ما شاهد بازسازی ها و بهسازی ها در این زمینه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز