معاون سیاسی امنیتی استانداری در نشست فرهنگی اداره کار البرز

هدف از برگزاری نشست های فرهنگی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۸۰۲۰
هدف از برگزاری نشست های فرهنگی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است
رجبی با تأكید بر حفظ و صیانت از حقوق شهروندی به عنوان یكی از وظایف كلیدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری گفت:هدف از برگزاری نشست‌های فرهنگی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع است.

 به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره كل كار و امور اجتماعی استان البرز، رجبی معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با تأكید بر حفظ و صیانت از حقوق شهروندی به عنوان یكی از وظایف كلیدی معاونت سیاسی امنیتی استانداری اظهار داشت: هدف از تشكیل نشست های فرهنگی و بازدیدها از ادارات اجرایی استان، آگاهی از اجرای طرح تكریم ارباب رجوع در ادارات و عدم انحراف از خط مشی های تعیین شده و وظایف ذاتی آنها بر اساس منشور كاری وزارتخانه های متبوع، برگزاری مستمر نماز جماعت و مراسمات مذهبی و مشاركت مدیران و پرسنل ادارات در آن، اجرای طرح عفاف و حجاب است كه باید به طور جدی از سوی مسوولان ادارات استان پیگیری و اجرا شود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام خادمی مشاور امور فرهنگی استاندار البرز اظهار داشت: انجام این جلسات و نشست های فرهنگی در راستای نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در ادارات كل استان است تا بر طبق آن ارزیابی عملكرد و ارزشیابی از راندمان كاری دستگاه ها در این مورد انجام شود.

كاوه حدادپور مدیركل كاروامور اجتماعی استان البرز نیز در این نشست با استقبال از برگزاری چنین نشست هایی افزود: این بازدیدها و گردهمایی های انجام شده از سوی مسوولان استانداری رویكردی كاملاً روشنفكرانه است كه در آن هم حقوق ارباب رجوع در نظر گرفته شده و هم وضعیت اموری چون نماز و عفاف و حجاب و سایر امور فرهنگی در ادارات ساماندهی و عملكرد مدیران در این زمینه ارزیابی می شود.

وی افزود: البته در این زمینه جمعیت هدف اداره كل كار، كارگران و رؤسای كارخانه‌ها و مراكز تولیدی هستند كه باید برنامه های مفید و فرهنگی برای آنان در محیط كارخانه‌ها اجرا شود كه البته با همت مسوولان امور فرهنگی این اداره كل اقدامات خوبی در این زمینه تاكنون برای این قشر از جامعه انجام شده است.

همچنین در این راستا حجت الاسلام محسن صالحی مسوول امور فرهنگی اداره كل كار و اموراجتماعی استان البرز با ارایه گزارشی در زمینه اقدامات انجام شده واحد امور فرهنگی اداره كار استان در كارخانه ها و مراكز تولید صنعتی گفت: در سال گذشته در كارخانجات استان كلاس های روخوانی قران برگزار شده است همچنین بازدید از نمازخانه ها و تجهیز كتابخانه های كارخانجات، جلسات با رابطان فرهنگی كارخانجات، دو نشست در سال با ائیمه جماعات مراكز صنعتی و تولیدی، ارایه و تصویب طرح های فرهنگی، تشكیل كمیته عفاف و حجاب در اداره كل، پیگیری سواد آموزی كارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت كه قرار است به صورت جدی دنبال شود که از سایر برنامه هایی است كه از سوی واحد امور فرهنگی این اداره انجام پذیرفته است.

وی خاطر نشان كرد: امسال در ماه مبارك رمضان این اداره كل در نظر دارد تا با همكاری شورای اسلامی كمالشهر برنامه شبی با قران را برگزار کند.

 همچنین بعد از ماه مبارك رمضان اولین دوره مسابقات قرانی استان البرز كه چهاردهمین مسابقات قرانی كارگران در منطقه كرج نیز می باشد برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز