رییس کمیته امداد ساوجبلاغ خبر داد

طرح «فلاح» در ساوجبلاغ برگزار می‌شود

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۷:۰۳
کد خبر: ۶۹۱۵۴
طرح «فلاح» در ساوجبلاغ برگزار می‌شود
بکان از برگزاری 4 ماهه اول سال جاری طرح فلاح در 80 برنامه با حضور 2 هزار و 241 خواهر تحت حمایت کمیته امداد در ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان البرز، کاوه بکان، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه هشتگرد در این خصوص اظهار داشت: طی 4 ماهه اول سال جاری طرح فلاح در 80 برنامه با حضور 2 هزار و 241 خواهر تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور گسترده بانوان تحت حمایت کمیته امداد خاطرنشان کرد: آسیب شناسی فرهنگ دینی و دین داری در عصر ارتباطات و ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی، آشنایی با جریان های انحرافی، ولایت مداری و بصیرت دینی، عفاف و حجاب، مبانی تحکم فرهنگ خانواده، آشنایی با ناهنجاریهای اجتماعی، جنگ نرم و چگونگی مقابله با آن و فلسفه مهدویت از جمله موضوعات بررسی شده در این طرح آموزشی است. 

بکان مجهز شدن به اطلاعات روز و برخورداری از محتوای دینی و علمی را بسیار ضروری عنوان کرد و افزود: بر این اساس مبلغان دینی باید بتوانند خود را به توانمندی های روز دنیا مجهز کنند. 

وی رسیدن به ایمان و عمل صالح و برپایی نماز و پرهیز از گناهان را مستلزم آموزش های اعتقادی دینی و آشنایی با احکام و اخلاق اسلامی با بهره گیری از قرآن و سنت عنوان کرد و گفت : کمیته امداد برای ارتقاء سطح فرهنگ دینی و اعتقادی مددجویان اقدام به اجرای طرح فلاح (رستگاری ) می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز