قائم مقام اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن استانداری البرز خبر داد

آموزش ۲ هزار و ۸۹۴ نفر در کرج برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۰۶
آموزش ۲ هزار و ۸۹۴ نفر در کرج برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن
رمضانی گفت: 671 هزار و 42 خانوار در شهرستان کرج در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سرشماری خواهند شد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی شهرستان کرج، یحیی رمضانی در جلسه بررسی وضعیت اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان کرج اظهار داشت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن این تعداد خانوار را دو هزار و 622 نفر اعم از کارشناس و بازبین برعهده خواهند داشت.

وی افزود: همچنین در بحث کارشناسان امور روستایی برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن کرج با توجه به صعب العبور بودن برخی از روستاها ویژگی‌های منحصر به فردی پیش بینی شده است .

رمضانی با اشاره به اینکه کارشناسان باید اشراف کامل به موقعیت جغرافیایی کرج داشته باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به تازه تأسیس بودن استان البرز در زمینه اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در این استان بصورت تخصصی وارد عمل شده ایم.

مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری البرز گفت: شهرستان کرج پنجمین کلانشهر کشور در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به کرج پس از تهران، مشهد، اصفهان و تبریز برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن نگاه ویژه شده است.

رمضانی یادآور شد: بر این اساس در قیاس با سایر کلانشهرها برای شهرستان کرج دو معاون فنی برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن پیش بینی شده است.

مدیرکل اطلاعات و آمار استانداری البرز خاطر نشان کرد: به دلیل تراکم بالای جمعیتی کرج از لحاظ به‌کارگیری نیرو برای اجرای طرح سرشماری رتبه سوم کشور پس از تهران و مشهد اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر معاونان فنی استان البرز برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در تهران تا تاریخ 20 شهریورماه جاری در حال آموزش هستند.

رمضانی اظهارداشت: به 2 هزار و 894 نفر در شهرستان کرج برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن باید آموزش داده شوند.

وی گفت: براساس بررسی ها کرج 4 درصد سهم آموزش در زمینه اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن را به خود اختصاص داده است.

نظر شما