افزایش ۱۰۰ درصدی خدمات مسکن به محرومان استان البرز

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۶۵۹
افزایش ۱۰۰ درصدی خدمات مسکن به محرومان استان البرز
رییس اداره مسکن و ساختمان کمیته امداد البرز گفت: خدمات مسکن به محرومان و مددجویان نیازمند کمیته امداد استان البرز در دور سوم سفررییس جمهور و هیأت دولت به این استان به طور 100 درصد تصویب و افزایش یافت.

به گزارش برنا از البرز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد این استان، مصطفی حاج صفرعلی با اشاره به سفر پر خیر و برکت رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور و هیأت همراه تعهدات بسیار چشمگیری برای جمعیت هدف این نهاد در منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کمک به تامین مسکن مددجویان شهری، گازکشی منازل مددجویان محروم، تعمیرات منازل مددجویان و تامین اعتبار جهت احداث ساختمان حمایتی و اردوگاه های کشوری این استان و کانونهای فرهنگی از جمله تعهدات سفر رییس جمهور به این استان است.

این مسئول اظهار داشت: به محض وصول و تایید مصوبات سفر، این اداره آماده اجرای تعهدات مذکور و خدمات شایسته در خور شان مردم استان البرز است.

اتمام فاز اول طرح استعداد سنجی مددجویان کمیته امداد البرز

معاونت خودکفایی و اشتغال کمیته امداد گفت: طرح ها و فعالیت هایی که برای خودکفایی مددجویان تحت پوشش توسط این نهاد انجام می گیرد یکی از اصولی ترین و شایسته ترین خدمات است.

علی اصغر شیری مشاوره شغلی را از رئوس برنامه های توانمند سازی شغلی مددجویان عنوان کرد و افزود: در این راستا کمیته امداد پس از طرح استعداد سنجی به ارائه مشاوره شغلی انفرادی و به صورت چهره به چهره برای تعیین شغل متناسب با خانواده اقدام می کند.
 
شیری بیان کرد: با هدایت اعتبارات دولتی و مردمی به سوی اشتغال پایدار، امیدواریم به مهم ترین سیاست راهبردی امدادی که همان توانمند سازی است برسیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، استعداد یابی، برنامه ریزی و سیاستگذاری برای اشتغال پایدار، معرفی افراد به مراکز آموزش و ترویج روحیه کار و اشتغال در بین خانواده ها از مهم ترین برنامه های این نهاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز