باقری‌جدی قهرمان پارالمپیک:

همت و تلاش کردیم نام ایران را پرآوازه و دل دشمنان را به لرزه درآوریم

۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۷۳۵
همت و تلاش کردیم نام ایران را پرآوازه و دل دشمنان را به لرزه درآوریم
باقری‌جدی گفت: ما همت و تلاش خود را در مسابقات پارالمپیک کردیم تا از این طریق بتوانیم نام ایران را پرآوازه کرده و دل دشمنان را با این موفقیت‌ها به لرزه درآوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، باقری‌جدی قهرمان پارالمپیک لندن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که پرچم نظام اسلامی در لندن و در قلب نظام کفر به اهتزاز درآمد ابراز خرسندی کردم و از این بابت خوشحال بودم که توانستم با این مدال پرچم مقدس نظام اسلامی را بالا برده و دل رهبرم را شاد کنم.

باقری‌جدی گفت: وی با اعلام اینکه مدالم را تقدیم تمام ایثارگران ارزشمند و خانواده‌های شهدا می‌کنم، تصریح کرد: المپیک لندن اوج ورزش من بود ولی همچنان امیدوارم با حفظ روحیه خود بتوانم در سال‌های آینده نیز برای وطنم افتخارات بیشتری را کسب کنم.

وی بیان کرد: بنده در سه پارالمپیک شرکت کرده بودم که در پارالمپیک آتن مقام دوم را کسب کردم و در پارالمپیک پکن مدالی به دست نیاوردم اما در پارالمپیک لندن سعی و اهتمامم بر این شد تا مدالی را کسب کنم.

احد پازاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با یادآوری اینکه استان اردبیل با کسب یک مدال نقره در المپیک و دو مدال پارالمپیک تا این لحظه توانسته است جز هشت استان موفق کشور باشد، اظهار داشت: امیدواریم در فوتبال معلولان نیز بتوانیم موفقیتی دیگر کسب کنیم چرا که در این تیم از استان اردبیل دو ورزشکار حضور یافته‌اند.

احد پازاج گفت: پارالمپیکی‌های ما واقعاً بیش از حد انتظار و توان حاضر شدند که امیدواریم افتخارآفرینی آنها در سال‌ها و المپیک‌های بعدی نیز تداوم داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز