مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۱۷۶
بازخوانی آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل
عظیم دشتی گفت: بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی، باهدف تبیین اهداف وآرمان حرکت‌های اسلامی منطقه، ازموضوعات هفتمین جشنواره تئاتربسیج است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، عظیم دشتی مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره تئاتر بسیج در راستای نیل به اهداف عالی فرهنگی و هنری در نگاه متعهدانه و هنرمندانه به انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و نقش و حضور بسیجی ملت ایران در حماسه‌های عظیم برگزار می‌شود.

عظیم دشتی گفت: تقویت رفتار و روحیه بسیجی با پرداخت به موضوعات نشاط ‌آفرین و غرور‌انگیز اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در راستای الگو‌سازی برای نسل جدید و با هدف تشویق نمایشنامه‌نویسی و حمایت از اجرای عمومی نمایش بسیج در سطح شهرستان و استان با هدف ارتباط با مخاطب عام از اهداف این جشنواره است.

دشتی ابراز داشت: تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی، قصص قرآنی، تاریخ اسلام، مفاخر جهان اسلام، مضامین آیینی – اجتماعی مبتنی بر سه اصل اخلاق و هدایت و عفاف و ابعاد مختلف شخصیت و زندگی حضرت امام (ه) سایر موضوعات این جشنواره است.

وی بیان كرد: هفتمین جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل در بخش نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، نمایش کودک و نوجوان و عروسکی و مسابقه نمایشنامه‌نویسی در پارس آباد برگزار می‌شود.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از ارائه 24 نمایشنامه به دبیر‌خانه جشنواره تئاتر بسیج استان اردبیل خبر داد و گفت: ‌از این تعداد 13 اثر به مرحله بازبینی راه‌ یافته‌اند.

او ابراز داشت:‌ پنج گروه صحنه‌ای و یک گروه خیابانی به مرحله مسابقه راه یافته است.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز