نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی:

متاسفانه هر مدیر با پایان ماموریتش به بایگانی سپرده می‌شود

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۲۸۰
متاسفانه هر مدیر با پایان ماموریتش به بایگانی سپرده می‌شود
منصور حقیقت‌پور گفت: متاسفانه هر مدیر با پایان ماموریتش به بایگانی سپرده می‌شود که ضرورت دارد این مجموعه‌ها به مدیران یک بار مصرف تبدیل نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از شهرداران پیشکسوت تاریخ اردبیل، از توانمندی فکری و اجرایی مدیران یادآور شد و اظهار داشت: ما از این حرکت مثبت شهرداری اردبیل و اقدام اساسی آن قدردانی می‌کنیم و درخواست داریم این کار زیبا با اقدام ساختاری تبدیل به مدلی ممتاز شود تا از ظرفیت مدیران استفاده بهینه شود.

منصور حقیقت‌پور گفت: در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم خانه شهرداران ادوار اردبیل تاسیس شده و تمام شهرداران گذشته و با تجربه در این مکان گرد هم آیند تا مدیران فعلی بتوانند از تجربه و ایده آنها در حل مشکلات و گره کور مدیریتی استفاده کنند.

وی بیان کرد: این خانه ارزشمند می‌تواند مجموعه‌ای کارشناسی و اتاق فکر عملی برای شهرداری باشد تا آنها بتوانند با رایزنی و مشاوره گرفتن از این خانه به توسعه شهری شتاب ببخشند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به عصر تحولات، ‌ارتباطات و اطلاعات اشاره کرد و ابراز داشت: در این عصر که سرعت تحولات رو به جلو و سریع است ما نباید از قافله عقب بمانیم به طوری که باید با کسب تجربه و برطرف کردن نقاط ضعف گذشته رو به جلو حرکت کنیم اما سرعت تحولات عمرانی و اجتماعی در اردبیل مطلوب به نظر نمی‌رسد.

حقیقت‌پور خاطرنشان شد: در زمان تصدی استانداری اردبیل ایده‌ای را مطرح کردیم که امروز جایش خالی است و آن ایده مدرن شهر دینی است که به عنوان الگوی تحولات شهری می‌تواند اساس و پایه پیشرفت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در سایه مدرن شهر دینی می‌توان هم بستر تحولات حقیقی را در مسایل عمرانی، حل مشکلات ترافیکی با راه‌اندازی مترو حل کرد و هم در بعد دینی ظرفیت دار‌الارشادی اردبیل را احیا کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس سرعت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را در این خطه ضروری دانست و گفت:‌ ما باید مکانیزمی را طراحی کنیم تا در این سرعت تحولات از قافله بشریت عقب نمانیم.

وی ضرورت تقویت روحیه دوندگی و گرفتن تصمیمات بزرگ را خاطرنشان کرد و گفت: ما باید جرات تصمیم‌گیری کلانی را داشته باشیم تا پاسخگوی تحولات اساسی و جدی باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تدوین برنامه 50 ساله برای توسعه شهری اردبیل شد و ابراز داشت: ‌جایی را سراغ نداریم که افرادی جرات کرده باشند تا برای اردبیل برنامه 50 ساله تدوین کنند که مواد اولیه این برنامه می‌تواند در خانه شهرداران ادوار فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز