سخنگوی شوای اسلامی شهر اردبیل در نشست خبری:

مطرح کردن استیضاح شهرداری از هر تریبونی شایسته نیست

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۶۹۶۷۱
مطرح کردن استیضاح شهرداری از هر تریبونی شایسته نیست
سخنگوی شوای اسلامی شهر اردبیل گفت: مطرح کردن استیضاح شهردار اردبیل از هر تریبونی و توسط برخی شایسته نیست و می بایست از پرداختن به این موارد اجتناب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، محمد فیضی در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: شورای شهر اردبیل با قاطعیت شهردار اردبیل را به خاطر احترام به مردم انتخاب کرده است ، مردم به شهردار فعلی مرکز استان اعتماد دارند و دلیل اصلی انتخاب شورای شهر دور چهارم نیز همین بود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به آراء 11 عضو شورا از مجموع 13 رای به شهردار اردبیل تاکید کرد که شورای چهارم با تمام قوا از شهردار اردبیل حمایت می کند.

وی با تشریح بودجه سال 93 شهرداری اردبیل اضافه کرد: شورا بودجه را در مهلت قانونی تعیین شده برای تصویب فرمانداری به شهرداری فرستاده است که این مهم نتیجه تلاش 35 روزه اعضای شورا در کمیسیون های تخصصی و صحن شورا است.

وی رقم تعیین شده از سوی شورا برای بودجه سال آینده را 245 میلیارد تومان اعلام کرد در حالی که این رقم در پیشنهاد شهرداری 220 میلیارد تومان بوده است که بخشی از آن مربوط به کمک های دولتی بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل میزان افزایش رقم بودجه نسبت یه سال قبل را 45 درصد عنوان کرد و از سرانه 500 هزار تومانی آن برای هر شهروند خبر داد.
 
وی عنوان کرد که از میان کل بودجه 70 درصد مربوط به هزینه های عمرانی و اجرائی و 30 درصد مربوط به بودجه جاری بوده است.

فیضی سپس به ویژگی های بودجه سال آینده اشاره کرد و یکی از ویژگی های آن را نگاه متوازن به تمام نقاط شهر عنوان کرد.

وی با برنامه محور عنوان کردن بودجه سال 92 از تملک اراضی و املاک مورد نیاز شهرداری با رویکرد ساخت پارکینگ خبر داد و در این زمینه به خیابان 45 متری مابین شهید فخرزاده و وحدت به سمت امامزاده سید صدرالدین و خیابان 45 متری تقاطع آقاباقر در کمربندی دوم اشاره کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین از عقد قرارداد همکاری سه ساله با قرارگاه خاتم الانبیا سپاه با رقمی در حدود 100 میلیارد تومان خبر داد و از جمله پروژه های مد نظر در این قرار داد را در فاز اول تقاطع غیر‌هم‌سطح میدان قدس، داروپخش و بزرگراه بسیج تا جاده آقاباقر و در فاز دوم تقاطع مقدس اردبیلی، جام جم، بزرگراه ولایت، 45 متری وحدت، زیرگذر حافظ و ججین و مجموعه ورزشی زرناس عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در ادامه برای اولین بار از سهم 0.5 درصدی پژوهش در بودجه شهرداری اردبیل خبر داد.

وی رقم تعیین شده برای پایان نامه های کارشناسی ارشد را یک میلیون تومان و دکتری را سه میلیون تومان عنوان و اعلام کرد که در این زمینه از 17 پایان نامه مرتبط با حوزه شهری حمایت خواهد شد.

عضو شورای شهر اردبیل هچنین با تاکید بر اجرای پیست دوچرخه سواری در خیابان ساحلی در جهت حمایت از ورزش های همگانی از توجه به نگهداری و مرمت فضای شهر در مناطق 4 گانه به شکل پارک های محله ای خبر داد.

در انتهای این نشست خبری فیضی با توجه به مشکلات تیم شهرداری اردبیل ساخت فاز اول ورزشگاه شهرداری در محل کشتارگاه قدیمی، ساخت استخر شهرداری در زرناس و نوسازی فرهنگسرای سوم خرداد را از برنامه های شورا برای حمایت از سامان فرهنگی ورزشی شهرداری عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز