با مشارکت جامعه خیرین حامی معلولان؛

جشن سفیران بهزیستی در اردبیل برگزار شد

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۱:۰۰
کد خبر: ۱۷۳۵۳۳
جشن سفیران بهزیستی در اردبیل برگزار شد
جشن بزرگ سفیران بهزیستی با مشارکت جامعه خیرین حامی معلولان کشور با هدف حمایت از افراد معلول استان درحوزه تامین مسکن معلولان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در این مراسم گفت: افراد تحت پوشش این نهاد را 45 هزار و 422 مددجو است و این تعداد از خدمات شبانه روزی 440 مرکز ارائه خدمات بهره مند هستند.

رویا احمدیان افزود: مهم ترین رسالت بهزیستی تلاش برای استقلال فردی، بازتوانی و خودکفایی اجتماعی و اقتصادی معلولان است.
 
وی به تغییر رویکرد سازمان بهزیستی از دولت محور به اجتماع محور اشاره کرد وگفت: در این رویکرد حامیان و خیران نقش ویژه ای دارند بنابراین تلاش کرده ایم با مراکز و موسسات خیریه ارتباط تنگاتنگی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با برگزاری این مراسم ها تلاش می کنیم در رفع مشکلات جامعه معلولان استان در زمینه های اشتغال، توانمندسازی، مسکن، تامین هزینه های بهداشتی و آموزشی و تربیتی و... معلولان و با اولویت مسکن گام برداریم.

عضو هیات مدیره جامعه خیرین معلولان کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه 11 آیه قرآنی در مورد عمل صالح آمده است، تصریح کرد: از این تعداد آیه 10 آیه در مورد انفاق مال و جان است و تنها یک آیه در سوره توبه آیه 101 در مورد شهادت است.

هاشم سلیمی بخشش مال و دارایی را مورد تاکید در این آیه ها و قبل از جان دانست و یادآور شد: احسان و نیکوکاری موجب افزایش ثروت و ماندگاری نام نیک می شود، با یقین به اینکه هرچه داریم امانت خداوند است باید از خود و هستی خود را در راه انفاق بگذریم.

وی با بیان اینکه در کنار عبادت خدمت به خلق تکمیل کننده اعمال و وجهه انسانی است، عنوان کرد: کمک به معلول دارای اجر و ثواب بی پایان و ماندگار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز