استاندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی:

سرمایه گذاران در لا‌به‌لای چرخ دنده‌های بروکراسی اداری له نشوند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۱:۴۴
کد خبر: ۱۸۰۷۸۶
سرمایه گذاران در لا‌به‌لای چرخ دنده‌های بروکراسی اداری له نشوند
استاندار اردبیل کار اصلی دولت را حمایت از سرمایه گذار دانست و گفت: سرمایه گذاران نباید در لا‌به‌لای چرخ دنده‌های بروکراسی اداری له شوند.
به گزارش خبرنگار برنا دراردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی افزود: پرداخت های بی رویه در هدفمندی یارانه ها تعطیلی پروژه ها را سبب شده و جامعه باید با تلاش بیش تر از وضعیت رکود خارج شود.

وی مبلغ پرداختی یارانه هر ماه در استان اردبیل را 550 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این رقم نه تنها نقشی در تولید و اشتغال نداشته بلکه در تشدید گرانی موثر بوده است.

استاندار اردبیل با تاکید بر لزوم عوض شدن نگاه مسوولان به سرمایه گذاران اظهار کرد: از دستگاه های شبه دولتی و سرمایه گذاران با هدف رونق و آبادانی استان باید استقبال شود.

وی به اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت وابسته به نهاد رهبری به استان اشاره کرد و گفت: کارآفرینان و مجریان طرح های تولیدی فاقد تمکن مالی می‌توانند با دریافت این تسهیلات نسبت به اجرای طرح های خود اقدام کنند.
مجید خدابخش ، کشاورزی و گردشگری را دو زمینه مهم توسعه استان دانست و افزود: به سرمایه گذاران در بخش گردشگری تسهیلات بانکی با سود 15 درصد و هم چنین هشت درصد یارانه دولتی پرداخت می شود.

وی گفت: درد اردبیل این است که در 50 سال گذشته یک واحد تولیدی بزرگ در این استان احداث نشده و امروز باید برای توسعه استان گام های بلندی برداشته شود.

استاندار اردبیل وضعیت اقتصادی دولت را رو به بهبود توصیف کرد و افزود: استان سهم و نقش خود را در توسعه و آبادانی گرمی ادا خواهد کرد.

وی از تلاش فرماندار گرمی در مشاوره ، جذب و حمایت از سرمایه گذاران بومی و غیربومی قدردانی کرد.

خدابخش پس از جلسه شورای اداری گرمی از شهرک گلخانه ای آنقوتلار و مجتمع باغات شلیل آزادلوی این شهرستان نیز بازدید و رهنمودهای خود را برای توسعه اقتصادی گرمی ارائه کرد.
نظر شما