مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

همایشهای پیاده روی بصورت هفتگی و مداوم برگزار می شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۶:۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۸۰۸۰۹
همایشهای پیاده روی بصورت هفتگی و مداوم برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:همایشهای پیاده روی در اردبیل بصورت هفتگی و بطور منظم در محل دریاچه شورابیل برگزار می شود.
ایوب بهتاج در حاشیه همایش پیاده روی که بمناسبت گرامیداشت 35مین سالگرد تاسیس بنیاد مسکن برگزار شد افزود: نهادینه کردن ورزش همگانی و ترغیب خانواده ها برای شرکت در برنامه های ورزشی، استمرار برنامه های همگانی را می طلبد و اداره کل در همین راستا درصدد برگزاری هفتگی و مداوم برنامه های عمومی ورزش برای شهروندان است.
وی گفت:البته برگزاری برنامه های همگانی در مناسبتهای مختلف نیز تداوم خواهد یافت و امیدواریم دیگر دستگاههای اجرایی استان در این زمینه بیش از پیش همکاری نمایند.
بهتاج اضافه کرد: ایجاد شور ونشاط با استفاده از ورزش دربین مردم از دغدغه‌های رهبر، دولت و ملت است که مقام معظم رهبری نیز نسبت به گسترش ورزش همگانی تأکید داشته‌اند لذا اداره کل ورزش و جوانان نیز برگزاری همایشهای پیاده روی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
در پایان این همایش مدیرکل ورزش و جوانان استان با اهدا لوح و هدایایی از مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن استان اردبیل بخاطر برگزاری این همایش قدردانی نمود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز