با حضور رئیس فدراسیون دو و میدانی:

رسول منصفی رییس هیئت دوومیدانی استان اردبیل شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۵:۰۳
کد خبر: ۱۸۵۸۴۳
رسول منصفی رییس هیئت دوومیدانی استان اردبیل شد
در این مجمع ، رسول منصفی با کسب 13 رای از 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال بعنوان رییس این هیئت انتخاب شد،حسین روشن دیگر نامزد انتخابات هیئت دوومیدانی نیز چهار رای کسب کرد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل،با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان اردبیل در محل سالن اجتماعات ورزشگاه رضازاده برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل دراین مجمع گفت: رشته دوومیدانی در استان از سابقه درخشانی برخوردار است و باید با تکیه بر این پیشینه و پتانسیل های موجود جایگاه دوومیدانی را در منطقه ارتقاء دهیم.
ایوب بهتاج افزود: با وجود اینکه در مسابقات اخیر کشوری و در رده پایه چند مدال توسط دوومیدانی کاران استان کسب شده اما انتظار داریم در این رشته شاهد رشد و توسعه بیشتر باشیم.
وی گفت: حساسیت خاصی به این رشته ورزشی در استان داریم و با حمایت های ویژه تاکید داریم که باید دوومیدانی اردبیل رشد کند و در این مسیر حتی بهانه های بی پولی نیز پذیرفته نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه توسعه ورزش نیازمند کار عملی و اجرایی قوی است، اظهارکرد: امروز در عرصه ورزش کشوری پیشرفته محسوب می شود که در رشته دو ومیدانی حرفی برای گفتن داشته باشد.
بهتاج خواستار توجه جدی مجموعه هیئت دوومیدانی به رشد و توسعه این ورزش بویژه در رده پایه و در دو بخش بانوان و آقایان شد و یادآور شد: رشته های غیرفعال دوومیدانی نیز باید راه اندازی و تقویت شود. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز