با حضور معاون امور عمرانی استاندار

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اردبیل معرفی شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۸۵۸۷۴
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اردبیل معرفی شد
با حضور معاون امور عمرانی استاندار اردبیل، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان معرفی شد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در این مراسم ، صفت‌الله دلشاد شهردار سابق خلخال و سرپرست فرماندار سابق گرمی در دوره اصلاحات به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل منصوب شد.
در این مراسم معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ظرفیتی که امروز شهرداری‌ها در حوزه عمرانی و خدماتی از آن برخوردار هستند مناسب است اما همچنان توصیه می‌کنیم که شهرداری‌ها در کسب منابع درآمدی و خوداتکایی به شکل پایدار تلاش و جدیت کنند.
علی آذرنژاد اظهار کرد: سازمان همیاری‌های شهرداری باید پشتیبان و همراه این مجموعه باشد تا با مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری بتواند برای بهبود فرایند خدمات‌رسانی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های جدی را انجام دهد.
وی احیای این سازمان را با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و هدف‌گذاری درست در رسیدن به برنامه‌های عمرانی و خدماتی تحول‌آفرین بیان کرد و افزود: انتظار این است تا شهرداری‌ها بتوانند با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان همیاری‌ها در اجرای پروژه‌های اساسی و زیربنایی تلاش و جدیت لازم را انجام دهند.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود به مدیرعامل جدید این سازمان توصیه کرد: با توانمندی بالای اقتصادی و بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فضایی فراهم آورد تا بیش از گذشته بتوان راهکارهای درست و صحیح را در انجام مسئولیت‌ها و ماموریت انجام داده و کارها سامان پیدا کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز