رییس هیات شمشیربازی اردبیل:

مربی شمشیربازی اردبیل به ازبکستان اعزام می‌شود

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۹۰۳۱
مربی شمشیربازی اردبیل به ازبکستان اعزام می‌شود
رییس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: مربی اردبیلی جهت گذراندن دوره بین المللی مربیگری سولیداریتی به ازبکستان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، هادی صباغی افزود: با پیگیری های مستمر هیئت استان و حمایت و موافقت فدراسیون شمشیربازی و با توجه به عملکرد شاخص صادق آرامش اصل، مربی تلاشگر اردبیلی تیم ملی اپه کشورمان، راهی ازبکستان می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از یکسال از دریافت مربیگری درجه یک و بین المللی این مربی گذشته بود توانستیم با جلب موافقت فدراسیون و باتوجه به عملکرد عالی او، مقرر شد تا نامبرده در کلاس بین المللی ازبکستان که اواخر خردادماه به مدت 2 هفته در کشور ازبکستان برگزار می شود، حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: کلیه هزینه های این کلاس به عهده کشور میزبان می باشد و امیدواریم تا این مربی با فراگرفتن آخرین متدهای روز مربیگری، در آینده هم برای شمشیربازی استان مثمر ثمر و نتیجه باشد.

صباغی با اشاره به برخی برنامه ها و عملکردهای هیئت استان در 2 ماه گذشته اظهار کرد: استعدادیابی و آموزش به عنوان پاشنه آشیل های رشته شمشیربازی، همچنان در اولویت های هیئات استان قرار دارد و حرکت خوب هیات های شهرستانی هم به این سمت، نوید آینده درخشانی را برای شمشیربازی استان می دهد.

وی اضافه کرد: در دو ماه گذشته چندین دوره مسابقات استانی برگزار شده است که شامل مسابقات قهرمانی نوجوانان استان در دو بخش پسران و دختران در اسلحه فلوره، مسابقات دوستانه بین شهرستانهای اردبیل و نیر به مناسبت هفته سلامت در شهرستان نیر در دو اسلحه اپه و سابر، مسابقات قهرمانی نونهالان شهرستان اردبیل در اسلحه اپه و مسابقات جایزه بزرگ اپه استان در رده سنی آزاد بود که باعث ایجاد تحرک خوبی در بین شمشیربازان استان شده است.

نظر شما