مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل

۳۰۰ عکس از ۲۲ عکاس به جشنواره ˝شهر آسمانی˝ اردبیل رسید

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۱:۳۷:۱۹
کد خبر: ۲۲۵۴۹۱
۳۰۰ عکس از ۲۲ عکاس به جشنواره ˝شهر آسمانی˝ اردبیل رسید
مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بیش از 300 عکس از 22 عکاس برای جشنواره عکس پژوهی ˝شهر آسمانی˝ اردبیل رسیده است.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، سیدناصر اسحاقی در نشست خبری اولین جشنواره عکس پژوهی "شهر آسمانی" و فیلم "شهر بهشت، شهر فرهنگ" در اردبیل افزود: جشنواره "شهر آسمانی" با محوریت عکس پژوهی و در قالب حرفه ای، نیمه حرفه ای و آماتور برگزار خواهد شد و روابط شهری، انسانی و اجتماعی و در مجموع توسعه فرهنگ شهروندی و شهروندمداری از مهمترین موضوعات این جشنواره است.
مدیرکل ارشاد اسلامی استان از پذیرش عکس های گرفته شده با موبایل برای این جشنواره خبر داد و متذکر شد: این جشنوارهدر شش محور همیاری، همسایه، سلام، نشاط، بهداشت و مهربانی برگزار می شود.
وی تاکید کرد که این محورها از مهمترین بحث های فرهنگی بویژه در روابط اجتماعی و شهری است و با توجه به پیشینه بسیار ممتاز در این زمینه نیاز است که این موضوعات احیاء و توسعه یابند تا تجلی شهر آسمانی را در اردبیل شاهد باشیم.
اسحاقی با بیان اینکه امروزه توسعه شهرنشینی و بحث مهاجرت و گوناگونی فرهنگی، بحث توسعه فرهنگ شهرنشینی را در جامعه الزامی ساخته است، بیان داشت: از جمله اینکه بحث مهربانی در جامعه کمرنگ شده و نیازمند فرهنگ سازی است.
وی موضوعی مانند همسایه و احترام و همدلی با همسایه را از تاکیدات دینی و ائمه و اطهار برشمرد و ادامه داد: پیش دستی در سلام همیشه مورد توجه بوده و در اصول دینی به معنی امنیت و آسایش است و موضوع بهداشت نیز جزو موارد اصلی در جامعه کنونی است.
مدیرکل ارشاد اسلامی استان گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 مهرماه بوده و 21 مهرماه نیز داوری جشنواره صورت می گیرد تا اختتامیه آن در آبان ماه جاری برگزار شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز