مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل:

ضعف روابط عمومی‌ها در اجرای برنامه‌ها باید برطرف شود

۱۳۹۳/۰۸/۰۸ - ۱۲:۳۲:۱۰
کد خبر: ۲۳۳۴۷۹
ضعف روابط عمومی‌ها در اجرای برنامه‌ها باید برطرف شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها در انجام برخی از امورات با برخی ضعف‌ها مواجه هستند که باید این ضعف‌ها با کارهای کارشناسی و نگرش درست برطرف شود.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مسعود امامی یگانه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار کرد: قرار شده است که جلسه شورای هماهنگی به صورت دوره‌ای در محل دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد که ما معتقدیم برگزاری این جلسات نباید منحصراً تنها در محل استانداری برگزار شود.
وی افزود: ما این جلسات را ماهانه برگزار خواهیم کرد و برگزاری جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با پیشنهاد خود دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است و هیچ اجباری برای تشکیل این جلسه در کار نبوده است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: 44 دستگاه اجرایی در قالب چهار کمیته برای شرکت در این جلسات اعلام علاقه‌مندی کرده‌اند که تاکنون نیز چندین جلسه در خصوص کمیته‌های مرتبط تشکیل شده است.
امامی یگانه بیان کرد: روابط عمومی شغلی است که فشار و استرس کاری در آن بسیار زیاد است و این مسائل خود به نوعی حاکی از این است که سختی این حرفه بسیار زیاد است و در کنار این سختی تنوع کاری نیز از سایر حرفه‌ها بیشتر است.
این مسوول ادامه داد: نباید روابط عمومی‌ها از کار تخصصی غافل شوند چرا که نوع نگرش باید تخصصی باشد و هدف ما از تشکیل این کمیته‌ها این است که مشکلات و نارسایی‌ها موجود در کار روابط عمومی‌ها برطرف شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل افزود: روابط عمومی‌ها در انجام برخی از امورات با برخی ضعف‌ها مواجه هستند که باید این ضعف‌ها با کارهای کارشناسی و نگرش درست برطرف شود.
امامی یگانه در پایان سخنان خود گفت: روابط عمومی‌های استان در نحوه برگزاری مراسمات با ضعف مواجه هستند به طوری که طولانی شدن زمان مراسم، تعدد سخنرانان، رعایت نکردن زمان دقیق مراسم و تجلیل به شیوه نامناسب از جمله این ضعف‌ها است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز