فرماندار اردبیل در دیدار با هیئت رییسه کشتی استان:

کشتی اردبیل می تواند با تکیه برجوانها احیا شود

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۸:۰۰
کد خبر: ۲۳۸۵۴۸
کشتی اردبیل می تواند با تکیه برجوانها احیا شود
فرماندار اردبیل گفت: کشتی اردبیل می تواند با تکیه بر جوانها و ظرفیتهای موجود احیا شود.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، جواد زنجانی در دیدار با اعضا هیئت رییسه هیات کشتی استان اردبیل افزود: کشتی بعنوان رشته پهلوانی و مردمی است و ورزش اول کشور است از این رو توجه به این رشته توجه به خصایص پهلوانی و جوانمردی است.
وی اضافه کرد: در تربیت و پرورش قهرمانان جدید این رشته باید به ابعاد پهلوانی و فرهنگی نیز تاکید شود چرا که این امر موجب ظهور پهلوانانی می شود که می توانند پشتوانه ورزش استان شوند.
وی اظهار کرد: هیئت کشتی استان اردبیل می تواند با تشکیل اتاق فکر و جذب پیشکسوتان این رشته از ظرفیتهای فرمانداریها و شهرداریها و معتمدین شهر برای توسعه کشتی بویژه جهت تامین اعتبار، تجهیز و نوسازی و تعمیرات اماکن اختصاصی خود اقدام نماید.
زنجانی نسبت به تامین اعتبار لازم برای خرید دو دستگاه مینی بوس برای این هیئت جهت ایاب و ذهاب تیمهای کشتی استان قول مساعد داد.
در این دیدار داور جدی رییس هیئت واعضای هیئت رییسه کشتی استان نیز به بیان دیدگاههای خود در خصوص توسعه ورزش و موانع موجود پرداختند.
سیدآقا سیدحاتمی،ایوب بهتاج، بهنام بشیرپور، نادر پیران، امین علی نژاد، حسن ترابی، رضا فرضی زاده ومحمود نعمتی مقدم اعضای هیئت رئیسه هیئت کشتی استان اردبیل می باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز