سرمربی تیم شهرداری اردبیل:

تیم ما شایسته برد بود/ تغییرمدیرعامل، تاثیری در روند رو به رشد تیم ندارد

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۲۳:۵۳:۳۰
کد خبر: ۲۳۸۷۴۲
تیم ما شایسته برد بود/ تغییرمدیرعامل، تاثیری در روند رو به رشد تیم ندارد
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: تیم ما در این بازی شایسته برد بود و از دست دادن امتیازهای بازیهای خانگی برای ما رضایت بخش نیست.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مهدی دینورزاده در پایان بازی دو تیم شهرداری اردبیل و ایران‌جوان بوشهردر گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: بازیکنان ما می توانستند با کمی دقت و ازموقعیت‌های به دست آمده استفاده کرده و صاحب یک برد شیرین شوند اما این امر میسر نشد.
وی اضافه کرد: ما برای برد به میدان آمده بودیم و تساوی امروز دردی را از تیم ما دوا نمی کند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در مقابل ایرانجوان بوشهر گفت: هر چند بازیکنان ما نتوانستند گلی را به ثمر برسانند اما در این مسابقه خوب بازی کردند و موقعیتهای خوب و خطرناکی را روی دروازه حریف خلق کردند که این امر موجبات رضایت تماشاگران فراهم کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: امیدواریم برای بازی هفته آینده مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان خودمان را بهتر و شایسته آماده کنیم، البته قصد داریم در روزهای آینده به بندرعباس سفر کرده و یک اردوی چند روزه را نیز در آن شهر با وضعیت آب و هوایی مطلوب‌تر برگزار کنیم.
دینورزاده در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در خصوص تغییرات انجام یافته درمدیریت سازمان فرهنگی ، ورزشی شهرداری اردبیل و احتمال تاثیرات منفی آن بر روند تیم گفت: این تغییرات طبیعی است و هیچ تاثیری در روند رو به رشد تیم نخواهد داشت ما با تمرکز بر روی بازیکنان و تمرینات برنامه های خود را پیگیری می کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز