پیرموذن در تشریح دیدار نمایندگان استان با وزیر جهاد کشاورزی:

استمهال وام کشاورزان خسارت دیده استان اردبیل

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۷:۳۰
کد خبر: ۲۵۳۵۷۱
استمهال وام کشاورزان خسارت دیده استان اردبیل
سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از استمهال وام کشاورزان خسارت دیده این استان ظرف چند روز آینده خبر داد.
کمال الدین پیر موذن در گفتگو با خبرنگار برنا در اردبیل و در تشریح دیدار نمایندگان استان با وزیر جهاد کشاورزی گفت: حجتی در دیدار با نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی قول داد که وام کشاورزان خسارت دیده استان اردبیل طی چند روز آینده استمهال شود.
وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالا وکم نظیر استان اردبیل در بخش کشاورزی و گردشگری گفت در دولت تدبیر و امید برنامه های فرا توسعه ای برای این استان لحاظ شده که نماد عینی آن سفر اخیر هیات دولت به استان اردبیل و اعتبارات چشمگیر و درخور شان استان به ویژه در بحث آب و خاک بود که می توان از آن به عنوان آغاز نهضت عملیات آبیاری مدرن و شبکه های آبیاری یاد کرد.
وی اظهار کرد: همچنین وزیر جهاد کشاورزی در این نشست که تمامی معاونان وی هم حضور داشتند، اظهار کرد که استان اردبیل در بحث جذب توریسم و گردشگری زمینه های خوبی برای توسعه دارد و سرمایه گذاران کویتی در آینده نزدیک به منظور هتل سازی در شهرستان سرعین به ایران سفر خواهند کرد.
وی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه به دقت به درخواست های مجمع نمایندگان استان، استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی گوش فرا داد و برای حل آنها که در زمینه های صنایع تبدیلی و تکمیلی از محل صندوق و از طریق بانک های عامل ، اعطای اعتبار مکفی برای سدهای معیشتی، آبیاری تحت فشار، پرورش ماهی و آبزی پروری اجرای نظام بهره برداری عشایری و اسکان عشایر و حمایت های مالی این قشر زحمت کش در زمینه آبخیزداری تاکید کرد.
وی اضافه کرد: وزیر جهاد کشاورزی برای احداث مرکز پایلوت و مطالعات فندق و احداث سردخانه های فنی سیب زمینی و همچنین مرکز تحقیقات پرورش زنبور عسل قول مساعد داد.
پیرموذن به خبرنگار برنا گفت: در بحث تامین منابع آب که وزارت نیرو عمده مسئولیت آن را بر عهده دارد، عملا کارها به کندی پیش می رود و امیدواریم در استان اردبیل با پیگیری نمایندگان استان و مساعدت های استاندار و جدیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در آینده میزان برداشت آب از قزل اوزن و رودخانه ارس و همچنین برداشت آب به صورت کامل از رودخانه های مرزی ایران و آذربایجان این مهم مرتفع شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز