مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سلامتی و نشاط جانبازان در اولویت برنامه های ورزش اردبیل است

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۹:۳۵
کد خبر: ۲۵۵۵۲۹
سلامتی و نشاط جانبازان در اولویت برنامه های ورزش اردبیل است
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سلامتی و نشاط جانبازان و قهرمانان جانباز استان در اولویت برنامه های ورزش اردبیل است.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، ایوب بهتاج در دیدار با قادر مدبر جانباز قهرمان و دارنده مدال پارالمپیک افزود: جامعه ورزش استان اردبیل معتقد است ایثارگران جان خود را فدای انقلاب و اسلام کردند و برای کشور افتخار آفریدند و در همین راستاست که به وجود جانبازان قهرمانی همچون قادر مدبر افتخار میکنیم.
وی اضافه کرد: جانبازان با حضور در عرصه ورزش و کسب افتخارات و پیروزیها، بالندگی کشور را تداوم بخشیدند.
بهتاج با اشاره به استمرار دیدار دست اندرکاران و ورزشکاران استان با قهرمانان جانباز اظهار کرد: این دیدارها موجب می شود تا اهالی ورزش استان ارتباط و تعامل محکمی با قشر ایثارگر داشته و همواره از تجربیات ارزشمند آنها در ابعاد مختلف بهرمند شوند.
وی تاکید کرد: علاوه برآن دیدار های مکرر با جانبازان باعث آگاهی از ارزشهای انقلاب اسلامی و تقویت ابعاد فرهنگی و ترویج باورهای اعتقادی در میادین ورزشی استان می شود.
در این دیدار محمد رضا برادران معاون امور ورزش استان نیز ضمن برشمردن ویژگیهای اخلاقی قادر مدبر جانباز قهرمان پار المپیک از توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان به ورزش جانبازان و معلولان خبر داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز