در جشن بزرگ انقلاب در اردبیل:

کلید طلایی شهر اردبیل به فرهاد قائمیان اهدا شد

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۶۰۴۶۶
کلید طلایی شهر اردبیل به فرهاد قائمیان اهدا شد
در جشن بزرگ انقلاب که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد، کلید طلایی شهر اردبیل به فرهاد قائمیان، هنرمند اردبیلی سینما و تلویزیون اهدا شد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در این جشن بزرگ که با حضور استاندار اردبیل، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در کنار استقبال شهروندان و در محل سالن جهان پهلوان رضازاده اردبیل برگزار شد، شورای شهر و شهرداری اردبیل به پاس قدردانی از یک عمر افتخارآفرینی فرهاد قائمیان در عرصه سینما و تلویزیون کشور، ضمن تجلیل از این هنرمند اردبیلی، کلید طلایی شهر اردبیل را به وی اهدا کردند.
استاندار اردبیل همزمان با اهدای کلید طلایی شهر اردبیل به فرهاد قائمیان، در سخنانی اردبیل را شهر شور و شعر و شهادت و رشادت خواند و افزود: استقامت و رشادت های شهروندان اخلاق مدار اردبیل در ایران اسلامی زبانزد خاص و عام می باشد.
مجید خدابخش تصریح کرد: تجلیل شهرداری و شورای شهر اردبیل از قائمیان به معنای حمایت از هنر و ارزش نهادن بر تلاش تلاشگران این عرصه است.
خدابخش ابراز کرد: امیدواریم سایر جوانان اردبیلی نیز با الگوبرداری از چهره های موفق این شهر در عرصه های مختلف هنر، علم و ورزش به موفقیت دست یابند.
وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: ما باید قدر این انقلاب و دستاوردهای 36 ساله آن را بدانیم و بکوشیم با برجستگی هایی که در این روزها وجود دارد، اهداف و آرمان های بلند آن را در قالب پیام های اصیل به سایر ملت ها ابلاغ و صادر کنیم.
شهردار اردبیل در این مراسم طی سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به عنوان یکی از سازمان های فعال و کوشا طی دو ماه اخیر با تدارک جشن ها و برنامه های شاد، مفرح و متنوع سعی کرده است تا زمینه خوبی را برای تحرک بخشی به جامعه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و برنامه های اجتماعی فراهم آورد.
صدیف بدری عنوان کرد: این سازمان در ایام الله دهه فجر و در سالگرد پیروزی انقلاب، جشن ها و برنامه های متنوعی تاکنون اجرا کرده و در ایام باقیمانده از این روزهای خاطره انگیز نیز برگزاری این برنامه ها را ادامه خواهد داد.
وی یکی از رویکردهای اصلی شهرداری اردبیل را در دوره جدید، ایجاد فضای پرشور و با نشاط برای هموطنان همراه با تدارک برنامه های متنوع و دارای بار معنوی، ارزشی و اخلاقی توصیف کرد و افزود: بودجه سال آینده سازمان فرهنگی ورزشی در همین راستا تا 20 درصد افزایش می یابد تا در قالب برنامه های متنوع بتوان برنامه ریزی ها و هدف گذاری های متعددی را انجام داد.
هردار اردبیل تصریح کرد:‌ در روزهای باقیمانده از سال شورا، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی تلاش خواهد کرد تا در مناسبت های ویژه به خصوص نزدیکی ایام نوروز و پایان سال با برنامه های شاد و مفرح و حال و هوای متفاوت، مردم به استقبال از سال نو رفته و از زندگی بانشاط بهره مند شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در جریان برگزاری جشن بزرگ انقلاب با ایراد سخنانی، انقلاب اسلامی را عید پیروزی مستضعفین بر مستکبرین خواند و افزود: پیروزی این انقلاب با غلبه بر ظالمان؛ آزادی را برای تمامی مظلومین جهان به ارمغان آورد.
ذکی الله خوشبخت افزود: شادی، نشاط و آسایش زندگی امروز را در جامعه مدیون خون شهیدان هستیم و امروز در اصل پیروزی را که شهدای گرانقدر خلق کردند، جشن گرفته ایم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز